ایجاد چهار رشته جدید در دانشگاه یاسوج

۱۴۰۱/۰۵/۲۱ - ۱۴:۲۴:۵۲
کد خبر: ۱۳۶۲۸۵۳
ایجاد چهار رشته جدید در دانشگاه یاسوج
رئیس دانشگاه یاسوج گفت: سه رشته کارشناسی و یک رشته کارشناسی ارشد جدید در دانشگاه یاسوج ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛بهادر کرمی روز جمعه با اعلام این مطلب به رسانه ها اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده، در سال تحصیلی (۱۴۰۱-۱۴۰۲) سه رشته کارشناسی  و یک رشته کارشناسی ارشد جدید شامل *مهندسی علوم‌خاک، مهندسی انرژی، مهندسی نقشه‌برداری و مهندسی اکوهیدرولوژی با موافقت دفتر گسترش در دانشگاه یاسوج ایجاد شد.

وی افزود: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد می‌توانند در موعد خویش و یا تکمیل ظرفیت آنها را به عنوان اولویت در سال تحصیلی جدید انتخاب کنند.

کرمی تاکید کرد: داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر به دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد و اصلاحیه دفترچه راهنما در سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه یاسوج ابراز داشت: ایجاد این رشته‌ها در دانشگاه سبب تغییرات و تحولات ساختاری در حوزه آموزشی و پژوهشی دانشگاه یاسوج می‌شود و با توجه به حوزه کاربرد آنها در سطح استان و کشور، تولید دانش یا توسعه علم و نیز ارتقا کیفیت شرایط بهره‌برداران مرتبط با این رشته‌ها از نتایج و ثمرات این دستاورد خواهد بود.

وی تاکید کرد: با ایجاد این رشته‌های جدید مجموع کد رشته محل‌های دانشگاه در مقاطع کاردانی و  کارشناسی به "۳۲ عنوان" و در مقطع کارشناسی ارشد به "۵۰ عنوان" کد رشته محل افزایش یافت. 

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز