خبرنگاران اولین علمداران خط مقدم مقابله با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی

۱۴۰۱/۰۵/۲۱ - ۱۷:۲۵:۱۲
کد خبر: ۱۳۶۲۹۰۰
خبرنگاران اولین علمداران خط مقدم مقابله با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: امروز دنیای غرب به دنبال تهاجم فرهنگی در کشور ما است و اولین علمدارانی که باید جلوی این تهاجم فرهنگی را بگیرند و در خط مقدم حضور داشته باشندخبرنگاران هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حسنعلی عزت‌خواه مدیرکل آموزش وپرورش این استان در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه دهدشت، از جنگ نرم دشمن به عنوان مهمان ناخوانده در بین جوانان یاد و اظهار کرد: دشمن از جنگ سرد مایوس شده و رویه خود را تغییر داده و می‌داند ملت مقاوم ایران جلوی جنگ سخت ایستاده و مرزهای جغرافیایی ما توسط مرزبانان غیور محافظت می‌شوند.

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد افزود: اما جنگ نرم مرز نمی‌شناسد و ارزش‌ها و سبک زندگی‌ها را به یغما می‌برد.

وی راه مقابله با جنگ نرم را آشنایی با رسانه‌ها عنوان و تصریح کرد: امروز دنیای غرب به دنبال تهاجم فرهنگی در کشور ما است و اولین علمدارانی که باید جلوی این تهاجم فرهنگی را بگیرند و در خط مقدم حضور داشته باشند خبرنگاران هستند.IMG-20220812-WA0096

عزت‌خواه ادامه داد: خبرنگارانی که در خط مقدم فضای مجازی قرار دارند باید با نگاه تحلیلی و مسلط بر موضوعات رسانه‌ای علم  جهاد تبیین را با علم آگاهی به اهتزاز در بیاورند.

وی افزود: همچنین معلمان و دانش‌آموزان و اولیاء با وحدت می‌توانند علیه این شبیخون فرهنگی بایستند، همان‌طوری که جنگ را اداره کردیم قطعا جنگ نرم را اداره خواهیم کرد.

عزت‌خواه گفت: اگر اقشار جامعه پیوند همبستگی داشته باشند بر بسیاری از مشکلات فائق خواهیم آمد.

وی عنوان کرد: ما می‌توانیم با الهام‌گرفتن از درس‌های کربلا بر تک‌تک مشکلات غلبه کنیم.IMG-20220812-WA0097

عزت‌خواه از کربلا به عنوان الگوی تمام عیار برای افراد جامعه نام برد و تصریح کرد: جوانان ما باید به تبعیت از قاسم‌بن‌الحسن خودشان موج ایجاد کنند و تابع موج نباشند.

وی در پایان از مرزبانان تیپ سرافراز ۴۸ فتح استان کهگیلویه وبویراحمد که در شمال غرب کشور در حال مرزبانی از جغرافیای کشور است  تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز