قدردانی رئیس جمعیت هلال‌احمر از نجاتگری که رکورد دو با طناب جهان را شکست

۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۹:۰۰:۴۵
کد خبر: ۱۳۶۴۹۳۲
قدردانی رئیس جمعیت هلال‌احمر از نجاتگری که رکورد دو با طناب جهان را شکست
روز گذشته ناصر احمدی نجاتگر یکم تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد میهمان رئیس جمعیت هلال احمر در تهران بود تا لوح تقدیر برای رکوردزنی‌های ورزشی خود را در دیداری صمیمانه از دست کولیوند، دریافت کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ ناصراحمدی که 11 سال است امدادگر و سپس نجاتگر تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر کهکیلویه و بویراحمد بوده است؛ به دفتر رئیس جمعیت هلال احمر در ساختمان ستادی صلح در تهران دعوت شد و مورد قدردانی پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

احمدی رکورد دو با طناب‌زنی به مسافت 42 کیلومتر را در زمان 3 ساعت و 46 دقیقه در سال 1398 در یاسوج به ثبت رساند. و رکورد جهانی این حرکت ورزشی را شکست. پیش از آن رکورد 42 کیلومتر دو با طناب برای «کریس براون» دونده صاحب نام اهل باهاما و دارنده 7 مدال طلای جهانی ثبت شده‌بود و احمدی توانست این مسافت را در زمان بسیار کمتری طی کند.

او در این دیدار صمیمانه از روزهای سخت جوانی و خاطرات زندگی‌اش گفت و نجاتگری هلال احمر را افتخاری دانست که برای کمک به همنوع نصیب امدادگران می‌شود.IMG-20220817-WA0009

انتهای پیام 

نظر شما