انجام کارهای پژوهشی در زمینه جوانی جمعیت/ لزوم درمان مرکز ناباروری در یاسوج

۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۹:۳۲
کد خبر: ۱۳۶۵۱۶۲
انجام کارهای پژوهشی در زمینه جوانی جمعیت/ لزوم درمان مرکز ناباروری در یاسوج
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشگاه‌ها ۵ درصد اعتبارات پژوهشی خود را برای انجام کارهای پژوهشی در زمینه جوانی جمعیت اختصاص دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید جواد هاشمی مهر در نشست ستاد جوانی جمعیت از مدیرانی که در حوزه جمعیت دغدغه‌ای ندارند گلایه کرد و گفت: با توجه به شعار دولت در زمینه جوانی جمعیت انتظار  می‌رود متولیان با احساس مسوولیت بیشتری در جلسات حاضر شوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جوانی جمعیت می‌تواند مرزهای هر کشوری را حفظ کند، افزود: یکی از نگرانی‌های نخبگان کشور کاهش جمعیت کشور است که مسئولیت همه ما را دو چندان می‌کند.

وی با اشاره به مشکلات روحی و روانی ناشی از عدم داشتن فرزند برای زوجین افزود: دستگاه‌ها کارگروه جوانی جمعیت را در ادارات تشکیل داده و در زمینه توجه به آموزه‌های دینی، سبک زندگی اسلامی و جلوگیری از فروپاشی نظام خانواده برنامه‌ریزی کنند.

معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها در بحث جوانی جمعیت بیشتر همکاری کنند، افزود: ۵ درصد اعتبارات پژوهشی برای انجام کارهای پژوهشی در حوزه جوانی جمعیت اختصاص داده شود.

در ادامه سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از دانشگاه علوم پزشکی استان خواست با توجه به آمار ۲۴ هزار زوج نابارور در استان زمینه ایجاد مرکز درمان ناباروری در مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز فراهم شود.

عاطفه السادات مدبرنژاد خاطرنشان کرد: بانک‌ها ضمن رعایت قوانین و ضوابط، در پرداخت وام‌های فرزندآوری تسهیل‌سازی انجام دهند.

وی همچنین خواستار تهیه برنامه تخصصی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز