فرماندار گچساران تاکید کرد:

نقش سازمانهای مردم نهاد در مبارزه با مواد مخدر

۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۱:۵۸:۰۴
کد خبر: ۲۷۷۷۰۲
نقش سازمانهای مردم نهاد در مبارزه با مواد مخدر
اولویت برنامه ریزی این ستادفرهنگ‌سازی در جهت مبارزه با مواد مخدر محور اصلی در دانشگاه‌ها و مدارس شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گچساران، اولین نشست شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران با حضور اعضای شورا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار گچساران ضمن قدردانی از زحمات اعضای کارگروه طی سال گذشته، ابراز داشت: تلاشهای اعضای کارگروه در خصوص امر مبارزه با مواد مخدر نقش بسیاری مهمی در اجرای باموفقیت برنامه‌های پیشگیری و مبارزه با این مواد افیونی در سال گذاشته داشته است.

عبدالرحیم رحیمی با بیان اینکه همه ما مسئولان در راستای سیاست کلی شورای مبارزه با موادمخدر مبنی بر اجتماعی کردن امر مبارزه با این مواد خانمان‌سوز در برابر مردم مسئول هستیم، افزود: پیگیری معضلات مواد مخدر در بین نسل جوان، خواستار تداوم و ارتقاء فعالیت‌های اعضا کارگروه در سال جدید است.

رحیمی با تاکید براینکه برنامه‌های کمیته درمان، پیشگیری و مبارزه با موادمخدر قابلیت بهتر شدن و تجدید نظر را دارند تصریح کرد: مسئولان و کارشناسان باید در جهت برنامه‌ریزی بهتر جهت مقابله با امر مبارزه با مواد مخدر در سال جدید با ارائه راهکارها و پیشنهادات جدید و متناسب با زمان کنونی اقدامات بیشتری انجام دهند.

رئیس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر گچساران نقش سازمانهای مردم نهاد در پیشگیری،درمان ومبارزه با مواد مخدر ضروری دانست،وتاکید کرد: در سال جدید اقدامات عملیاتی پیشگیری از اعتیاد از جمله ارائه آموزش‌های همگانی اولویت‌کاری این شورا قرار می‌گیرد.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: اولویت برنامه ریزی این ستادفرهنگ‌سازی در جهت مبارزه با مواد مخدر محور اصلی در دانشگاه‌ها و مدارس شهرستان است.

نظر شما