با حضور استاندار:

جاده کوه گل دنا کلنگ زنی شد

۱۳۹۴/۰۲/۱۰ - ۱۹:۳۱:۰۴
کد خبر: ۲۸۱۶۱۸
جاده کوه گل دنا کلنگ زنی شد
مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد برآورد اعتبار مورد نیاز این پروژه را 35 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: امسال بیش از 5 میلیارد ریال به این پروژه اختصاص داده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد، عملیات اجرای جاده کوه گل منطقه نمونه گردشگری شهرستان دنا آغاز شد.

در این آیین که فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی، پزمان نیک اقبالی معاون عمرانی استانداری، سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح، غلام‌زاده فرمانده نیروی انتظامی، مدیرکل اداره اطلاعات، تاج‌امیری فرماندار دنا و جمعی از مسئولین استانی و محلی حضور داشتند.

مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد برآورد اعتبار مورد نیاز این پروژه را 35 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: امسال بیش از 5 میلیارد  ریال به این پروژه اختصاص داده شد.

محمود باقری، با بیان اینکه منطقه گردشگری کوه‌گل شهرستان دنا یکی از مناطق زیبا و گردشگرپذیر استان است ابراز داشت: نیاز است جاده این مکان گردشگری بازسازی و برخی از نقاط آن اصلاح شود که این جاده به طول هفت کیلومتر است که اعتبار اولیه آن ۵۷۰ میلیون تومان برآورد شده است.

باقری تصریح کرد: تعداد آب‌روهای لوله‌ای ۱۱ دهانه، یک دهانه پل به طول سه‌متر، احداث دیوار نگهبان به متراژ ۱۰۶ متر، حجم خاکبرداری ۲۳ هزار مترمکعب و ۵۰۰ مترمکعب حجم خاکریزی است که در این جاده انجام می‌شود.

وی مدت قرارداد این جاده را ۱۵۰ روز عنوان کرد و گفت: کارفرمای این طرح اداره کل میراث فرهنگی استان و پیمانکار شرکت آنی‌سازان بویراحمد می باشد و عملیات بهسازی، آسفالت و آسفالت جدید این جاده به طول ۳۰۰ متر انجام خواهد شد.

نظر شما