دهبانی پورخبرداد

رقابت ۹ گروه نمایشی در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی

۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۵:۴۹:۱۵
کد خبر: ۳۲۵۱۰۳
رقابت ۹ گروه نمایشی در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از رقابت ۹ گروه نمایشی در بیست و هفتمین جشنواره «تئاتر استانی» این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از رقابت ۹ گروه نمایشی در بیست و هفتمین جشنواره «تئاتر استانی» این استان خبر داد.

رضا دهبانی پوراظهارکرد: سه سالن یونس آبسالن  واقع در هنرستان هنرهای زیبا ، سالن حسین پناهی و تالار سینما هنر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای اجرای نمایش ها آماده شده است.

دهبانی پور با اشاره به اعلام زمان اجرای نمایش‌های شرکت کننده در بیست و هفتمین جشنواره «تئاتر استانی»، بیان کرد:گروه های نمایشی از ۱۰ مهرماه لغایت ۱۲ مهرماه با هم به رقابت می‌پردازند .

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تمام تلاش خود را به منظور برگزاری با کیفیت نمایش ها انجام خواهد داد.

وی با اشاره به آیین پایانی این جشنواره درروز 12 مهرماه ساعت 10 صبح در تالار سینما هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار

دهبانی‌پور با بیان اینکه ۱۲ مهرماه اختتامیه جشنواره «ئتاتر استانی» کهگیلویه و بویراحمد نیز برگزار خواهد شد، افزود: «آنتولوژی صبح فرحناک یک چاقو» به کارگردانی رضا گشتاسب، نمایش «ده هزار و یک شب» به کارگردانی مهرداد علی‌پور، نمایش «ویز نویز» کاری از محمد خالقی، نمایش «هملت فقط سه روز» به کارگردانی اکبر آیین، «در راه آبادی سرودی نمی‌شنوم» به کارگردانی محمود خرم‌آزادی، نمایش «وقتی باد سرودش را می‌خواند» کاری از مسلم نارکی، نمایش «ابر بارش رفته بود» به کارگردانی هدایت غلامی، «خاطرات مرده یک روز پاییزی» یه کارگردانی مرتضی دستمرد و نمایش «بابا رفته بود آخرین اسم دنیا رو بیاره» به کارگردانی کرم سلیمانی نمایش‌های هستند که در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز