در چهارمین جشنواره تولیدات حوزه هنری:

کتاب«فتاح»رونمایی شد

۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۸:۴۶
کد خبر: ۳۲۵۶۸۵
کتاب«فتاح»رونمایی شد
علی هوشمند با بیان این مطلب افزود: جایزه ارزشمند این جشنواره به همراه لوح تقدیر به خانم رفیعی تدوینگر کتاب و همچنین رئیس حوزه هنری استان اهدا شد

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه وبویراحمد در جمع خبرنگاران گفت: کتاب «فتاح» خاطرات دکتر فتاح محمدی از اسارت گاه‌های عراق به قلم «میترا رفیعی» در چهارمین جشنواره تولیدات حوزه هنری با کسب مقام دوم در بخش کتاب تدوینی دفاع مقدس مورد تقدیر قرار گرفت.

علی هوشمند با بیان این مطلب افزود: جایزه ارزشمند این جشنواره به همراه لوح تقدیر به خانم رفیعی تدوینگر کتاب و همچنین رئیس حوزه هنری استان اهدا شد.

هوشمند اظهار داشت: در این آیین هم چنین کتاب «فتاح» به همراه  ۱۲۰ عنوان کتاب دفاع مقدس  از سراسر کشور رونمایی شدند.

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه وبویراحمدگفت: این مراسم با شکوه هشتم مهرماه و به میزبانی شهر اصفهان در میدان امام(ره) این شهر و با حضور رئیس حوزه هنری کشور، استاندار اصفهان، شهردار اصفهان و جمعی از سرداران بنام دوران ۸ سال دفاع مقدس از جمله سردار مرتضی قربانی، سردار مرندی و هنرمند عرصه دفاع مقدس، سیدجواد هاشمی برگزار شد.

وی عنوان کرد: کتاب «فتاح»  از تولیدات حوزه هنری استان کهگیلویه وبویراحمد است که طی سه سال در ۳۶۰ صفحه گردآوری و تدوین شد و توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

هوشمند یادآور شد: این کتاب در آذرماه امسال روانه بازار کتاب کشور خواهد شد.

وی در خصوص این کتاب گفت: کتاب ملی «فتاح»، خاطرات خواندنی و جذاب فتاح محمدی نوجوان پانزده‌ساله‌ای است که در ۱۰کیلومتری بصره به اسارت نیروهای بعثی درآمد. اسارتی که هشت سال در اردوگاه‌های عنبر و موصل به طول انجامید.

هوشمند اظهار داشت: دکتر محمدی در آن سالها عضوی از گروهی مخفی به رهبری مرحوم حاج علی‌اکبر ابوترابی(ره) بود که در اسارت نیز دست از مبارزه برنداشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز