رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گچساران:

امکانات و زیرساخت های فرهنگی وهنری در گچساران افزایش می یابد

۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۲:۳۳
کد خبر: ۳۳۰۹۹۱
امکانات و زیرساخت های فرهنگی وهنری در گچساران افزایش می یابد
امیر حسین نوروزی ضمن تسلیت ایام محرم، اظهار داشت: شهرستان گچساران دارای هنرمندان با استعداد و توانمندی است که بایدامکانات وملزومات ضروری برای آنها فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گچساران ؛رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گچساران در جمع خبرنگاران گفت:امکانات و زیرساخت های فرهنگی وهنری در این شهرستان افزایش می یابد.

امیر حسین نوروزی  ضمن تسلیت ایام محرم، اظهار داشت: شهرستان گچساران دارای هنرمندان با استعداد و توانمندی است که بایدامکانات وملزومات ضروری برای آنها فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان گچساران در سطح کشور شناخته شده و زبانزد هستند، افزود: گچساران در رشته‌های تئاتر، سینما و رشته‌های مختلف هنری در سطح کشور حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران تصریح کرد: موفقیت هنرمندان گچساران در جشنواره‌های مختلف هنری در کشور دلیل بر توانایی‌های بالای آن‌ها است.

نوروزی با اشاره به پروژه پردیس هنری گچساران، خاطرنشان کرد: این پروژه دارای زمینی با مساحت 3 هزار و 550 متر مربع بوده است.

وی با اشاره به اینکه در این پروژه ساخت سالن سینما و موسیقی با ظرفیت 400 نفر پیش بینی‌شده است، افزود: در این پروژه ساخت سالن تخصصی تئاتر با ظرفیت 200 نفر و سالن همایش‌ها و برنامه‌های عمومی با ظرفیت 500 تعریف شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران عنوان کرد: سالن پلاتو، نگارخانه و گالری، موزه، سینما تک، گیم نت و کافی نت، سالن کنفرانس، کتابخانه تخصصی و فضاهای مشترک و نمازخانه از دیگر امکانات این پروژه است.

نوروزی ابراز کرد: امیدواریم با احداث این پروژه و افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری امکانات فرهنگی و هنری در این شهرستان وضعیت بهتری به خود بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز