به مناسبت روزجهانی دیابت برگزار می شود

همایش پیاده روی خانواده در استان کهگیلویه وبویراحمد

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۵۸:۱۳
کد خبر: ۳۳۸۰۴۶
همایش پیاده روی خانواده در استان کهگیلویه وبویراحمد
رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری همایش پیاده روی خانواده گرامیداشت روز جهانی دیابت در مرکز استان و دیگر شهرستانهای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری همایش پیاده روی خانواده گرامیداشت روز جهانی دیابت در مرکز استان و دیگر شهرستانهای استان خبر داد.

محمد علی رهامی با بیان این خبر اظهار داشت:در جلسه هماهنگی این همایش که با حضور رئیس هیئت بیماران خاص ،نماینده دانشگاه علوم پزشکی استان و اعضای هیئت ورزشهای همگانی استان در محل دفتر این هیئت برگزار شد ،مقرر گردید این همایش در روز جمعه 22 ابانماه در شهر یاسوج و دیگر شهرهای استان برگزار شود.

رهامی در خصوص زمان و ساعت برگزاری این همایش نیز بیان داشت :همایش پیاده روی خانواده گرامیداشت روز جهانی دیابت روز جمعه 22 ابانماه و از ساعت 8 صبح از ابتدای جاده سلامتی جنب شرکت نفت تا تپه نورالشهدای شهر یاسوج برگزار خواهد شد .

رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان ضمن دعوت از عموم مردم ورزش دوست و علاقمند به ورزش پیاده روی جهت حضور در این همایش ،از اهدا صدها جوایز ارزنده ورزشی در این همایش خبر داد و افزود:سعی خواهیم داشت با حمایت هیئت بیماران خاص و دانشگاه علوم پزشکی استان زمینه برگزاری  این همایش را در دیگر شهرستانهای استان فراهم سازیم که امیدوارم شرایط برگزاری این همایش در دیگر شهرهای استان نیز فراهم شود.

وی ضمن گلایه از مدیران دستگاههای اجرایی استان در عدم حمایت از بخش ورزش و همایش های پیاده روی در سطح استان از استاندار محترم ،معاونین خواست در خصوص حمایت از ورزش همگانی که عامل شور و نشاط افراد جامعه خواهد بود در برگزاری همایش های پیاده روی هیئت ورزشهای همگانی استان و شهرستانها را حمایت کنند.    

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز