مسٔولان تجاری - اقتصادی کهگیلویه وبویراحمد با مسلمانان روسیه دیدار کردند

۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۷:۱۸
کد خبر: ۳۴۲۳۶۵
اعضای تیم تجاری - اقتصادی استان کهگیلویه وبویراحمد به سرپرستی سیدموسی خادمی استاندار که در روسیه به سر می برند به ضیافت شام مفتی استان امسک روسیه آقای ذوالقرنین شکیرزیانویچ دعوت و با جمعی از مسلمانان ساکن در امسک و حومه دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛اعضای تیم تجاری - اقتصادی استان کهگیلویه وبویراحمد به سرپرستی سیدموسی خادمی استاندار که در روسیه به سر می برند به ضیافت شام مفتی استان امسک روسیه آقای ذوالقرنین شکیرزیانویچ دعوت و با جمعی از مسلمانان ساکن در امسک و حومه دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی آقای ذوالقرنین شکیر زیانویچ با اشاره به روابط گرم روسیه و ایران گفت: ما رهبر شما آیت اله خامنه ای را دوست داریم و برای دوستی و استقلال شما احترام قائل و برای ایستادگی دو ملت در برابر زورگویی های جهان خرسندیم.

مفتی استان امسک افزود: جمعیت مسلمان قابل توجهی در این استان ساکن و برای بقیه مردم این منطقه دارای منزلت اجتماعی هستند .

 وی مساعدت جمهوری اسلامی ایران را در احداث مسجد امسک خواستار شد و پیشاپیش از این همکاری تشکر کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار ضمن تشکر از دعوت مفتی امسک از میهمان نوازی گرم وی ودیگر برادران مسلمان قدردانی کرد.

 سیدموسی خادمی، وحدت و برادری مسلمانان جهان را یکی از ضرورت های شرایط امروز جهان عنوان کرد و افزود: ایجاد تفرقه بین ملت ها و مسلمانان دنیا یکی از حربه های دشمنان اسلام است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد، حضور مسلمانان را در امسک مایه خوشحالی دانست و برای آنها آرزوی موفقیت هرچه بیشتر کرد و برای کمک به ساخت مسجد این شهر قول رایزنی با استاندار امسک ومقامات جمهوری اسلامی ایران را داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز