استاندار گلستان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان؛

مرغ در داخل استان باید ارزان تر باشد/ گلستان تولید کننده است

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۴:۲۸
کد خبر: ۱۰۵۶۲۹۷
مرغ در داخل استان باید ارزان تر باشد/ گلستان تولید کننده است
استاندار گلستان گفت: در استانی که خود مرغ تولید می کند باید قیمت مرغ نسبت به دیگر استان های کشور ارزان تر باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس امروز چهارشنبه 19 شهریور در جلسه ستاد تنظیم بازار استان تصریح کرد: برای تغییر نرخ مرغ در استان باید نرخ استان های دیگر نیز مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در استانی که خود مرغ تولید می کند باید قیمت مرغ نسبت به دیگر استان های کشور ارزان تر باشد و مرغی که برای بیرون از استان در نظر گرفته می شود می توانند با قیمت بالاتری در نظر گرفته شود.

حق شناس با اشاره به میزان تورم و گرانی گفت: استان گلستان مزیت بزرگی به عنوان مرغ دارد و بیش از یک هزار مرغداری در استان گلستان فعالیت می کند و در این مرغداری ها 100 هزار نفر مشغول کار هستند و باید این اشتغال را حفظ کنیم.

وی بیان کرد: قیمت مرغ در تهران نزدیک به 18 هزار تومان است و در تهران نوسان قیمت بسیار بالا است و در حال حاضر در استان گلستان 15 هزار و 700 تومان عرضه می شود.

استاندار گلستان تاکید کرد: تمام دان مورد نیاز کشور از پنج نقطه وارد می شود و بر این پنج نقطه نیز همه دستگاه های امنیتی، سیاسی و اقتصادی نظارت دارند .

حق شناس بیان کرد: مواد اولیه و کالاهایی که از گمرک وارد کشور می شود باید بدانیم که این کالا قابل مصرف است و نباید نگران مصرف آن باشیم و در این راستا باید با تعزیرات کشور مکاتبه ای صورت بگیرد.

استاندار گلستان برای اجرای طرح تنظیم بازار در ماه محرم گفت: مسئولیت این کار برعهده تبلیغات اسلامی نهاده شده است و هیئت ها و دستگاه های خدماتی مثل بهزیستی و کمیته امداد می توانند با هماهنگی تبلیغات اسلامی از این کالاها بهره مند شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز