استاندار گلستان :

احتمالا زمان اخذ رای تمدید نخواهد شد/ راه اندازی کارناوال شادی در تایید و یا رد صحت انتخابات موثر است

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۰۹:۵۳:۴۱
کد خبر: ۱۰۵۶۴۴۳
احتمالا زمان اخذ رای تمدید نخواهد شد/ راه اندازی کارناوال شادی در تایید و یا رد صحت انتخابات موثر است
استاندار گلستان تاکید کرد: برنده انتخابات حق راه اندازی کارناوال شادی ندارد و اگر چنین اتفاقی بیوفتد حتما این موارد گزارش و در تایید و یا رد صحت انتخابات موثر هست.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛  هادی حق شناس شامگاه چهارشنبه ۱۹ شهریور در برنامه  گفتگوی ویژه خبری سیمای مرکز استان اظهار کرد: همه فرآیندهای انتخاباتی آماده و فراهم است و با توجه به بازدید امروز از حوزه انتخابیه کردکوی به عنوان مرکز حوزه انتخابیه آمادگی کامل عوامل مشهود بود.

وی افزود: در این دوره در هر شعب یک کارشناس بهداشت مستقر و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی را انجام می دهد.

استاندار گلستان گفت: ٢٤٤ شعبه اخذ رای مهیا و ماسک و مواد ضدعفونی هم در شعب فراهم شده است و از مردم تقاضا داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

حق شناس ضمن تشکر از هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی ادامه داد: در دوره قبل ٦٨ درصد در حوزه غرب استان مشارکت داشتیم  و در حال حاضر ١٩٨ هزار نفر واحد شرایط رای دادن هستند.

وی با اشاره به زمان انتخابات در روز جمعت گفت: احتمالا مهلت انتخابات در ساعت ١٨ تمام و زمان اخذ رای تمدید نخواهد شد و از مردم می خواهم در اول وقت پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: همه عوامل اجرایی غربالگری شده اند و اطمینان خاطر وجود دارد که آلوده نیستند.

حق شناس یادآور شد: هر دو کاندیدا دعوت شده اند و متعهد به رعایت موارد تذکر داده شده هستند و همچنین برنده انتخابات حق راه اندازی کارناوال شادی ندارد و اگر چنین اتفاقی بیوفتد حتما این موارد گزارش و در تایید و یا رد صحت انتخابات موثر هست.

استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر روزانه کمتر از ٤٥ بستری داشته باشیم زرد و اگر بیشتر ٤٥ بستری داشته باشیم قرمز می شویم.

دکتر حق شناس بیان کرد: با بازشدن مدارس و دانشگاه کمی نگرانی ها افزایش یافته که باید مردم با جدیت پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

وی ادامه داد: در تبلیغات انتخابات بعضی از هواداران کاندیدا پروتکل ها را رعایت نکردند که باعث ایجاد نگرانی شده است.

حق شناس تصریح کرد: در هر صندوق متوسط ١٠ نفر فعالیت می کنند که در مجموعه بیش از ٣ هزار نفر در فرایند برگزاری انتخابات مشارکت دارند.

وی گفت: سهم نمایندگان مجلس در توسعه بسیار زیاد است و از مجمع نمایندگان استان به جهت همفکری و تعامل در راستای پیشبرد اهداف و پروژه های توسعه ای استان تشکر و قدردانی می کنم.

استاندار گلستان با اشاره به زلزله رامیان اظهار کرد: از مسىولین شهرستان رامیان به جهت اینکه یک ساعت بعد از وقوع زلزله در منطقه و امورات را پیگیری کردند تشکر میکنم. برای اولین بار در استان در کمتر از ٤٨ ساعت کلنگ اخداث منازل آسیب دیده به زمین زده شد و امیدواریم تا رسیدن فصل زمستان بتوانیم این منازل را تحویل دهیم

لازم به ذکر است مردم حوزه انتخابیه غرب استان شامل شهرستان های کردکوی, بندرگز, بندرترکمن و گمیشان جمعه ۲۱ شهریور برای انتخاب هفتمین نماینده مجلس استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی پای صندوق های رای خواهند رفت.

 

نظر شما