رئیس شورای شهر گرگان خبر داد:

خواهرخواندگی "گرگان" و "گوانگژو" رسمی و قطعی شد/ موضوع پارک جهان نما در جریان رسیدگی قضایی است

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۵:۳۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۵۷۹۶۹
خواهرخواندگی گرگان و گوانگژو رسمی و قطعی شد/ موضوع پارک جهان نما در جریان رسیدگی قضایی است
رئیس شورای شهر گرگان گفت: خواهر خواندگی شهر گوانگژو چین با شهر گرگان مطرح شده بود مطرح و لایحه تفاهم نامه آن با تصویب اعضاء شورا رسمی و قطعی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سید محمد مرتضوی در خصوص موارد مطرح شده در دویست و چهل و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان به خبرنگار برنا اظهار کرد: در این جلسه از شورای شهر اقداماتی که در سال دوم شورا در رابطه با خواهر خواندگی شهر گوانگژو چین با شهر گرگان مطرح شده بود مطرح و لایحه تفاهم نامه آن با تصویب اعضاء شورا رسمی و قطعی شد.

وی با بیان اینکه شروع این خواهر خواندگی نیازمند طی کردن دوره آزمایشی بود افزود: در این همکاری موارد متعددی از قبیل اقدامات فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده است و سطح آن به اقدامات حوزه درمان و بهداشت، حمل و نقل پاک و استفاده از ظرفیت های این بخش بسط داده خواهد شد.

مرتضوی ادامه داد: صنعت ساخت و ساز ، فضا سازی مناسب برای توسعه فضای سبز و موارد دیگر نیز در این تفاهم نامه پیش بینی شده است که در اختیار شهردار گرگان قرار داده شد تا شاهد یک تعامل موثر بین دو خواهر خوانده باشیم.

وی در ادامه گفت: از موارد دیگری که در صحن شورای شهر مطرح گردید توجه اعضای شورا به موضوعات سرمایه گذاری بود که باعث شد فروش ملکی که به منظور تامین درآمد شهرداری در صحن شورا مطرح گردید با موافقت تمام اعضاء روبرو شود که این موضوع نشانه خوبی جهت پیمودن مسیر هموار جذب سرمایه گذار و تقویت منابع مالی شهرداری به شکل صحیح می باشد.

 

احداث پارک 4 هکتاری در کمیسیون تطبیق فرمانداری تصویب شد

 

وی ادامه داد: احداث پارک 4 هکتاری در زمین جهاد کشاورزی در خیابان شهید بهشتی که جزو مصوبات دویست و چهل و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان بود در کمیسیون تطبیق فرمانداری گرگان تصویب و به شورای شهر ابلاغ شد که مرحله بعدی ارسال این مصوبه به هیئت وزیران برای اخذ مصوبه می باشد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی میخواهم این موضوع را برای تسریع در روند تصویب در هیئت وزیران پیگیری کنند.

رییس شورای شهر گرگان گفت: پارک جهان نما که در سالیان دور توسط شهرداری احداث شده بود در حال حاضر مورد اختلاف است و  افرادی به عنوان ذی نفع به این موضوع ورود پیدا کرده اند که در مراجع قضایی در حال رسیدگی است و منتظر رای دادگاه هستیم.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه شهرداری این زمین را خریداری کرده است، موضوع را به طور جدی پیگیری خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز