رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

شاخص بستری بیماری کرونا در گلستان۱/۵۱ به ازای ۱۰۰ هزار نفر است

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۰۷:۱۸
کد خبر: ۱۰۶۰۷۸۶
شاخص بستری بیماری کرونا در گلستان۱/۵۱ به ازای ۱۰۰ هزار نفر است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: طبق اعلام ستاد ملی کرونا، در کشور شاخص بستری بیماری کرونا 11/5 است در حالیکه این عدد در استان گلستان، 1/51 به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ عبدالرضا فاضل در ستاد کرونای استان گلستان اظهار کرد: طبق اعلام ستاد ملی کرونا، در کشور شاخص بستری بیماری کرونا ۱۱/۵ است در حالیکه این عدد در استان گلستان، ۱/۵۱ به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر است.

وی  افزود:طبق اعلام ستاد ملی کرونا پیک سوم بیماری کوید ۱۹ در تعدادی از استان های کشور شروع شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در استان گلستان شاهد این وضعیت نباشیم و این مستلزم رعایت قوانین و شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی کرونا است.

 وی یادآور شد: شهرستان های گمیشان و مراوه تپه در وضعیت سفید، و شهرستان بندرگز در وضعیت قرمز است و مابقی شهرستان های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت استان گلستان زرد است، در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی ستاد کرونا، وضعیت آرامش استان از بین خواهد رفت.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت بیمارستان های استان در زمینه کرونا، خاطرنشان کرد: با توجه به درپیش بودن فصل سرما و پیش بینی شیوع آنفولانزا N۱H۱در آبان ماه، انتطار داریم موارد بهداشتی از سوی همه مردم رعایت شود تا شاهد بحران بیماری های کرونا و آنفولانزا در استان گلستان نباشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در پایان اشاره کرد: در حال حاضر ۲۴۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری اند که از این تعداد ، ۶۹ بیمار در بخش های ویژه بیمارستان ها و ۲۸ بیمار وصل به دستگاه ونتیلاتور هستند.

گفتنی است: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ فوتی براثر کرونا در استان ثبت شده است،   و جمع کل فوتی بر اثر کرونا در استان گلستان۹۳۹ نفرمی باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز