استاندار گلستان :

هرگونه پیاده روی به مناسبت اربعین حسینی ممنوع است

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۹:۴۰:۵۲
کد خبر: ۱۰۶۰۹۹۳
هرگونه پیاده روی به مناسبت اربعین  حسینی ممنوع است
استاندار گلستان گفت: اگرچه مراسمات عزاداری اربعین حسینی در راه است اما هرگونه پیاده روی به این مناسبت چه به سمت کشور عراق و چه به سمت مشهد مقدس ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تصریح کرد: تمام شهرستان های استان به جز بندرگز در وضعیت زرد و یا سفید قرار دارند و تلاش ما خروج این شهرستان از وضعیت قرمز است.

استاندار گلستان با اشاره به روند کاهشی ابتلا و مرگ و میر بر اثر کرونا در استان گفت: باید شرایط موجود را حفظ و بهبود بخشیم .

حق شناس یادآور شد: در پیش بودن پیک جدید بیماری دور از انتظار نیست البته ضرورت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی را پر رنگ تر می کند.

وی گفت: مدارس آموزش و پرورش با همکاری اداره کل صنعت معدن تجارت از محل ۲۰ درصد سرانه آموزشی می توانند نسبت به تهیه مواد ضدعفونی کننده با نازلترین قیمت اقدام نمایند.

 استاندار گلستان یادآور شد :دانشگاه علوم پزشکی به صورت تصادفی از معلمان و کارکنان مدارس تست کرونا بگیرد تا درجه سلامت معلمان تحت کنترل باشد.

وی ادامه داد :شبکه بهداشت و انجمن اولیا و مربیان به عنوان ناظر می توانند روند رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس را کنترل کنند.

 حق شناس یادآور شد: اگرچه اجازه  مراسم عمامه گذاری در برخی شهرهای استان داده شد اما متاسفانه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در آن به خوبی رعایت نشد .

وی خاطر نشان کرد: اگرچه مراسمات عزاداری اربعین حسینی در راه است اما هرگونه پیاده روی به این مناسبت چه به سمت کشور عراق و چه به سمت مشهد مقدس ممنوع است و البته این مسئله به عنوان مصوبه ستاد ملی کرونا می باشد.

استاندار گلستان تصریح کرد:برای آقایان در دستگاه های اجرایی دور کاری وجود ندارد و دورکاری تنها برای بانوان شاغل با اولویت بانوانی که کودک زیر ۲ سال دارند , می باشد.

حق شناس گفت: اگرچنانچه روند شیوع در استان رو به افزایش باشد بی تردید سخت گیری ها برای حفظ جان شهروندان افزایش خواهد یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز