مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور عنوان کرد:

افتتاح ۲۷ پروژه تا قبل از اتمام دولت تدبیر و امید در صورت مساعدت ۴۰۰ میلیاردی دولت

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۸:۲۰
کد خبر: ۱۰۶۳۴۲۵
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: 27 پروژه که پیشرفت بالای 70 درصدی دارد، در صورت مساعدت 400 میلیارد تومانی دولت به این شرکت تا قبل از اتمام دولت تدبیرو امید این پروژه ها نیز به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حسن کریمی مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در حاشیه افتتاح هتل ورزش گلستان اظهار کرد: امروز همزمان با افتتاح پروژه هتل ورزش 7 پروژه بزرگ ورزشی دیگر و 130 خانه روستایی ورزشی در سطح کشور به صورت متمرکز با حضور رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

وی افزود: هتل ورزش در حقیقت در پایان سال گذشته پروژه به اتمام رسیده بود اما با توجه به شیوع کرونا و استفاده از این فضا به عنوان نقاهتگاه بیماران افتتاح آن به تعویق افتاد.

کریمی تصریح کرد: این پروژه با 5 هزار و 198 متر مربع زیر بنا در 5 طبقه ساخته شده و دارای 58 اتاق و ظرفیت  170 تخت برای اسکان ورزشکاران استان و سراسر کشور می باشد که در اعتلای ورزش استان مثمرثمر خواهد بود.

وی گفت: 3 پروژه توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور تا پایان سال در استان های مختلف تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد و 27 پروژه دیگر که پیشرفت بالای 70 درصدی دارد نیز وجود دارد که در صورت مساعدت 400 میلیارد تومانی دولت به این شرکت تا قبل از اتمام دولت تدبیرو امید این پروژه ها نیز به پایان خواهد رسید.

کریمی خاطر نشان کرد: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور وابسته به وزارت ورزش و جوانان است و تا دهه فجر سال جاری 22 پروژه را برای بهره برداری آماده خواهد کرد که در این صورت میزان 238 هزار متر مربع فضای سرپوشیده و 64 هزار متر مربع فضای روباز به سرانه ورزشی کشور اضافه خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز