با حضور معاون اول رئیس ‌جمهور و رئیس کمیته امداد ؛

طرح «هر کارمند یک فرزند معنوی» به منظور حمایت از ایتام گلستانی کلید خورد

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۹:۳۴
کد خبر: ۱۰۶۳۵۱۶
طرح «هر کارمند یک فرزند معنوی» به منظور حمایت از ایتام گلستانی کلید خورد
طرح «هر کارمند یک فرزند معنوی» در نشست « ایران مهربان» با هدف حمایت از فرزندان ایتام و محسنین، همزمان با سراسر کشور با حضور معاون اول رئیس‌‌جمهور و رئیس کمیته امداد به صورت ویدئوکنفرانس در گلستان با حضور هادی حق شناس،استاندار گلستان و مدیرکل کمیته امداد گلستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛عیسی بابایی،مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین از طرح‌های موفق این نهاد است گفت: طرح هر کارمند یک فرزند معنوی با هدف جذب حامی و افزایش روزافزون مشارکت کارکنان دستگاه های اجرایی استان گلستان برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد کلید خورد.

وی با اشاره به اینکه حامیان اکرام ایتام با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم ، ماهیانه  مبالغی به حساب فرزندان معنوی خود واریز می کنند عنوان کرد: در سالهای اخیر طرح اکرام فرزندان محسنین نیز توسط کمیته امداد برای حمایت از خانواده‌های نیازمند دارای سرپرست بیمار ، ازکار افتاده وهمچنین فرزندان غیر یتیم خانواده های محروم راه اندازی شده است.

بابایی خاطر نشان کرد: حامیان و هم استانی های عزیز می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد استان گلستان یا نام نویسی در سایت های اکرام ایتام و محسنین به نشانی EKRAM.EMDAD.IR برای ثبت نام  و پرداخت کمک های نقدی خود به فرزندان ایتام و محسنین خود اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این استان ۹۱۰۰ نفر است که از سوی ۲۰ هزار حامی حمایت می ‌شوند.

وی یادآور شد: ۴۵۰۰ نفر از این تعداد فرزندان یتیم و ۴۶۰۰ نفر نیز محسنین هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز