استاندار گلستان در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه فرهنگیان:

مهمترین و ارزشمندترین محصول معلمان، دانش آموزان هستند

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۰:۴۶
کد خبر: ۱۰۶۵۲۳۳
مهمترین و ارزشمندترین محصول معلمان، دانش آموزان هستند
استاندار گلستان گفت: نظام آموزشی و قواعد حاکم بر نظام آموزشی مطلوب، به معلمان کمک می کند که بهترین شرایط آموزشی را برای دانش آموزان رقم بزنند و مهمترین و ارزشمندترین محصول معلمان، دانش آموزان هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛  مراسم آغاز سال تحصیلی با حضور هادی حق شناس استاندار و رئیس هیات امنای دانشگاه فرهنگیان گلستان، احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، محمدرضا مازندرانی سرپرست دانشگاه فرهنگیان گلستان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در سالن دکتر شکوهی پردیس امام خمینی(ره) برگزار گردید.

محمدرضا مازندرانی سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان گلستان نیز ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این مراسم گفت: توسعه‌یافتگی هر کشور بر اساس تولیدات علمی است که در دانشگاه به وجود می‌آید لذا توسعه واقعی کشورها به توسعه دانشگاه و نقش محوری دانشگاه‌ها در تحولات اجتماعی نهفته است.

مازندرانی بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک دانشگاه فاخر با رسالت تربیت‌معلم قیمتی، نقش بی‌بدیلی را در نظام تربیتی کشور دارد. وی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، در مجموعه دانشگاه فرهنگیان گلستان همگام با دیگر دستگاهای اجرایی تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در فضای کرونا بتوانیم مسیر علم‌آموزی را با قدرت ادامه دهیم.

حق شناس استاندار و رئیس هیات امنای دانشگاه فرهنگیان گلستان در این مراسم گفت: مدارس، مهمترین مرکز آموزشی در استان و کشور به شمار می روند که اصلی ترین متغیر اثرگذار در این مدارس معلمان هستند.

وی افزود: نظام آموزشی و قواعد حاکم بر نظام آموزشی مطلوب، به معلمان کمک می کند که بهترین شرایط آموزشی را برای دانش آموزان رقم بزنند.

استاندار گلستان تاکید کرد: گرچه کرونا برای کشور یک تهدید بود اما فرصت قدرشناسی برای پزشکان و کادردرمانی فراهم کرد و همچنین در این فضا نقش معلمان پررنگ تر شد.

حق شناس با بیان اینکه در شرایط کرونایی کشور و با توجه به نقش مهم معلمان در پرورش و تربیت دانش آموزان، حدود 80 درصد مدارس آموزش حضوری دارند، خاطرنشان کرد: از نظر شرایط کرونا نسبت به ماه های گذشته وضعیت مطلوبی داریم، در اسفند ماه میزان بیماران بستری در استان گلستان به 1300 نفر و طی 4 ماه گذشته به بالای 700 رسیده بود اما امروز میزان بار بستری بیماران کمتر از 200 نفر است و کادر درمانی برای درمان مردم جانفشانی می کند.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان تصریح کرد: علیرغم تحریم های شدید، برداشت ازمخزن مشترک گازی پارس جنوبی از سال 92 تا کنون دوبرابر شده؛ تولید بنزین در کشور در این دولت به بیش از 100 میلیون لیتر در روز رسید؛ و تعداد سدهای بزرگ از 100 به 150 عدد افزایش یافت و به تعداد تخت های هتل ها نیز 100 هزار عدد افزوده شد و این نشان می دهد که در تنگناها نیز می توانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان نیز در این مراسم گفت: شما دانشجو معلمان، آینده‌سازان این آب‌وخاک را تعلیم می‌دهید و تربیت می‌کنید. پس برادران و خواهران عزیز مراقبت کنید در مدارس، دفاع مقدس را تحریف نکنند.

سردار علی ملک شاهکویی تصریح کرد: برخی ناجوانمردانه شبهه ایجاد می‌کنند که چرا بعد از فتح خرمشهر، جنگ را ادامه دادیم درحالی‌که با وجود آزادسازی خرمشهر هنوز بخش زیادی از خاک کشور ما در دست دشمن بود. وی گفت: امروز افول آمریکایی‌ها روزبه‌روز در حال افزایش است و سردمداران رژیم تروریست آمریکا، چهره واقعی‌شان را در جهان نمایان کرده‌اند.

در پایان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی از بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان گلستان و به مناسبت هفته دفاع مقدس از جانبازان سرافزار دانشگاه فرهنگیان و دانشجومعلمان برتر در مسابقات فرهنگی، هنری، دانشجویی و پژوهشی تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز