سرپرست معاونت جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان گلستان عنوان کرد:

احداث خانه جوانان در آق قلا/ لزوم اطلاع رسانی به جوانان برای رشد کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۸:۳۶:۰۶
کد خبر: ۱۰۶۵۷۳۵
احداث خانه جوانان در آق قلا/ لزوم اطلاع رسانی به جوانان برای رشد کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد
سرپرست معاونت جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: واگذاری زمین برای احداث خانه جوانان و تشکیل کمیته سامان ازدواج در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آق قلا مطرح و دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان های بندر ترکمن و آق قلا با حضور سرپرست معاونت فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد .

قاسم مارزلو، سرپرست معاونت جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان گلستان در خصوص موضوعات مورد بحث در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان بندر ترکمن با موضوع فضای مجازی به خبرنگار برنا گفت: آسیب های فضای مجازی برای جوانان، فرصت ها و تهدید های فضای مجازی، استفاده از ظرفیت فضای مجازی به منظور ایجاد اشتغال جوانان از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح و به آن پرداخته شد.

وی افزود: نماینده پلیس فتا نیز در این جلسه آسیب ها و فرصت های فضای مجازی را دسته بندی و شفاف سازی کرد.

مارزلو در ادامه به راه اندازی مرکز نوآوری و فناوری به همت جوانان در شهرستان ترکمن اشاره کرد و افزود: در این جلسه مقرر شد این مرکز با کمک سایر دستگاه ها و همکاری سازمان های مردم نهاد گسترش پیدا کند تا ظرفیتی برای اشتغال جوانان به وجود بیاید.

وی همچنین در ادامه به جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آق قلا با موضوع مشارکت های اجتماعی اشاره کرد و افزود: واگذاری زمین برای احداث خانه جوانان و تشکیل کمیته سامان ازدواج بعد از ارسال شیوه نامه و مصوبه ستاد ساماندهی در این شهرستان از جمله موضوعاتی بود که مقرر شد به زودی در دستور کار قرار گرفته و در این شهرستان محقق شود.

وی افزود: افزایش تقویت مشارکت اجتماعی جوانان با کمک به رشد کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد از طریق اطلاع رسانی به جوانان این شهرستان در این خصوص از موضوعات مهم دیگری بود که در این جلسه مطرح شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز