فرمانده انتظامی گلستان خبر داد:

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در گلستان/ وعده دروغین فروش خودور لیزینگی در مدتی کوتاه

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۲:۲۶
کد خبر: ۱۰۶۶۰۵۷
دستگیری کلاهبردار حرفه ای در گلستان/ وعده دروغین فروش خودور لیزینگی در مدتی کوتاه
فرمانده انتظامی استان از دستگیری متهم حرفه ای و اعتراف وی به 70 میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سرهنگ "سعید دادگر" اظهار کرد: بدنبال شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی، مراتب در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان "آق قلا" قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: طی بررسی های تخصصی ماموران مشخص شد، متهم با تاسیس 3 شرکت صوری در تهران و با وعده دروغین فروش خودور لیزینگی در مدتی کوتاه، مبالغ هنگفتی از مال باختگان دریافت کرده و قبل از رسیدن موعد تحویل، از آن محل نقل مکان کرده است.

سرهنگ دادگر با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد، متهم اهل شهرستان "آق قلا" بوده است، گفت: اقدامات فنی و میدانی پلیس در این راستا آغاز و سرانجام با اشراف اطلاعاتی ماموران، مخفیگاه این کلاهبردار حرفه ای در آق قلا شناسایی شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه، متهم دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس، تاکنون به 7 فقره کلاهبرداری به شیوه فروش خودرو لیزینگی به مبلغ 70 میلیارد ریال اقرار کرده است.

سرهنگ دادگر با بیان اینکه متهم سوابق متعدد مشارکت در سرقت، چاقو کشی و خرید و فروش مال غیر در پرونده دارد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام تحقیقات بیشتر به دادسرای ناحیه 6 تهران تحویل داده شد لذا چنانچه شهروندانی به شیوه مشابه از آنان کلاهبرداری شده اند می توانند مراجعه به این دادسرا شکایت خود را ثبت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز