معاونت زیربنایی حمل و نقل شهرداری گرگان:

پیمانکاران تاب افزایش قیمت ها را ندارند

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۸:۰۷
کد خبر: ۱۰۶۸۰۲۲
پیمانکاران تاب افزایش قیمت ها را ندارند
معاونت زیربنایی حمل و نقل شهرداری گرگان گفت: از آنجایی که مصوبات بالای 700 میلیون تومان بایستی مصوبه فرمانداری را کسب نمایند، این فرایند عملا بیشتر از 10 روز طول خواهد کشید که پیمانکار نیز به دلیل اینکه تاب افزایش قیمت ها را ندارد کنار میکشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ مرتضی فاضلی عارف معاونت زیربنایی حمل و نقل شهرداری گرگان در خصوص تعمیر پله برقی های سطح شهر گرگان اظهار کرد: پله برقی پل هوایی انقلاب تعمیر شده است و پله برقی پل هوایی فلکه شهرداری بیش از 400 میلیون تومان هزینه دارد و قطعات آن وارداتی است که پیمانکار قول داده است تا 7 روز آینده قطعات وارد خواهد شد.

وی افزود: بستن و باز کردن مسیر های دسترسی از میادین به خیابان ها باید طبق مصوبه شورای ترافیک باشد.

وی در خصوص احداث پل هوایی عرض خیابان کمربندی در ابتدای شهرک ویلاشهر بیان داشت: این پروژه تا کنون درسه مرحله مناقصه شده است و زمانی که پیمانکار برنده شد افزایش قیمت بالایی را شاهد بودیم که باعث شد زمان ابلاغ بیشتر از 10 روز به طول بیانجامد.

وی توضیح داد: در صورتی که پس از 10 روز از ابلاغ صورتجلسه قرارداد به پیمانکار ابلاغ نشود پیمانکار میتواند انصراف خود را اعلام کند و از آنجایی که مصوبات بالای 700 میلیون تومان بایستی مصوبه فرمانداری را کسب نمایند، این فرایند عملا بیشتر از 10 روز طول خواهد کشید که پیمانکار نیز به دلیل اینکه تاب افزایش قیمت ها را ندارد کنار میکشد.

وی گفت: جانمایی پل ویلاشهردر پیاده رو مشکل دیگری بود که برای احداث این پل وجود داشت.

عارف ادامه داد: به دلیل اینکه پایه های پل جلوی درب مغازه ها را میگیرد صاحبان املاک اجازه استقرار پایه های پل در جلوی درب ملک خود را به شهرداری نمیدهند به همین جهت از پلیس راهور خواستیم تا اجازه دهد پایه های ضلع جنوبی پل هوایی ویلا شهر را در فضایی بین تند راه و کند راه و با انجام آرام سازی جانمایی کنیم.

وی گفت: یکی از مشکلاتی که پله برقی دارد این است که دکمه روشن  و خاموش روی پله تعبیه شده است اما راه اندازی مجدد آن باید از تابلو انجام شود که این موضوع سبب بروز مشکلاتی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز