مدیر کل پست گلستان خبر داد:

امکان استعلام کد پستی بدون مراجعه به پست/ «صاپست»؛ خدمت نوین پستی

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۲:۲۵
کد خبر: ۱۰۶۹۷۱۹
امکان استعلام کد پستی بدون مراجعه به پست/ «صاپست»؛ خدمت نوین پستی
مدیر کل پست گلستان گفت: با توجه به شرایط بیماری کرونا امکان استعلام کد پستی برای اماکنی که در ثبت اسناد ثبت شده است بدون مراجعه به پست وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان مهرداد جلالی در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته پست در بین خبرنگاران اظهار کرد: رسانه ها در توسعه پست و برای ارتقای خدمات پستی کمک شایانی به ما داشته اند و امیدواریم این همکاری ادامه دار باشد.

وی در رابطه با خدمات پستی توضیح داد: پست در سال 95 به عنوان یک شرکت ملی اعلام و قرار بر این شد که کلیه خدمات پستی که در کشور وجود دارد اعم از خدمات پستی بخش دولتی و خصوصی را راهبری و پایش نماید.

وی ادامه داد: در راستای ارتقا خدمات پست دو اپراتور جدید به بخش صنعت پست اضافه شده است و شروع به کار کرده اند و به اقتدار صنعت پست کمک کرده اند.

جلالی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی که با پست همکاری میکند نیز از این خدمات بی بهره نمانده است افزود: برای ارائه خدمات درحوزه حمل و نقل، توزیع، پژوهش و توسعه خدمات و دیگر موارد از توانایی های بخش خصوصی استفاده کردیم.

مدیر کل پست استان با اشاره به اینکه بخش کیفی خدمات بسیار مورد توجه است تصریح کرد: در گلستان با تشکیل کمیته کیفی تلاش میکنیم قبول محصولات، کیفیت، زمان توزیع و فرایند های دیگر را در داخل استان و حتی در خارج استان با استفاده از نرم افزار های الکترونیکی رصد کنیم.

وی در ادامه افزود: در استان گلستان از خدمات نوین پستی بهره گرفته ایم که یکی از این خدمات صندوق الکترونیکی پستی «صاپست» برای ارائه خدمات بهتر پستی است.

وی توضیح داد: به طوری که افراد میتوانند شناسه صندوق پستی داشته باشند و تمامی مرسولات هر شناسه در سامانه دیده میشود و در سراسر کشور قابل دسترسی است.

وی همچنین بیان داشت: اداره پست کد پستی تمام اماکن استان را دارد و با توجه به شرایط بیماری کرونا امکان استعلام  کد پستی برای اماکنی که در ثبت اسناد ثبت شده است بدون مراجعه به پست وجود دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز