فرمانده انتظامی گلستان خبر داد:

کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی با صدور فاکتور های جعلی

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۹:۰۲
کد خبر: ۱۰۶۹۸۷۳
کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی با صدور فاکتور های جعلی
فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل کلاهبرداری 40 میلیاردی در شهرستان "گنبد کاووس" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سرهنگ" سعید دادگر" اظهار کرد: به دنبال شکایت صاحب یکی از فروشگاه های بزرگ موبایل در "گنبدکاووس" مبنی بر کلاهبرداری از وی و احتمال دست داشتن یکی از کارمندان در این زمینه، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: طی بررسی های پلیس مشخص شد، فاکتورهای خرید و فروش گوشی های تلفن همراه با یکدیگر مطابقت نداشته و فردی اقدام به صدور فاکتورهای جعلی و همچنین دستکاری در تعداد اقلام کرده است.

سرهنگ دادگر تصریح کرد: ماموران با انجام بررسی های تکمیلی به یکی از کارمندان آن فروشگاه مشکوک و پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر پلیس منتقل کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود که پس از مواجهه با مستندات غیرقابل انکار پلیس اعتراف کرد که با دستکاری در فاکتورهای فروش و درج صوری تعدادی گوشی موبایل در آن ها و فروش موبایل ها به یک مالخر، مبلغ 40 میلیارد ریال از این فروشگاه کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری مالخر و کشف 15 میلیارد ریال از گوشی های آن فروشگاه از مخفیگاه وی، اظهار داشت: هر 2 متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز