فرمانده انتظامی گلستان خبر داد:

کلاهبردار حرفه ای در گلستان به دام افتاد/ وعده سود بالا در خرید و فروش خوراک دام و طیور

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۱:۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۰۷۱۵۶۱
کلاهبردار حرفه ای در گلستان به دام افتاد/ وعده سود بالا در خرید و فروش خوراک دام و طیور
فرمانده انتظامی استان از دستگیری متهم و اعتراف وی به 80 میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان "گمیشان" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سرهنگ "سعید دادگر" اظهار کرد: به دنبال شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان "گمیشان" قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: طی بررسی های تخصصی ماموران مشخص شد، متهم پس از جلب اعتماد شاکی و با وعده مشارکت در زمینه خرید و فروش خوراک دام و طیور و اعطای سود بالا، مبلغ هنگفتی از مال باخته دریافت کرده است.

سرهنگ دادگر با بیان اینکه پرداخت سود از طرف متهم فقط طی ماه های نخست انجام شد و پس از گذشت مدتی، وی از محل متواری شد، خاطرنشان کرد: با اشراف اطلاعاتی و تلاش های بی وقفه پلیس، مخفیگاه کلاهبردار حرفه ای شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس، به کلاهبرداری از 25 نفر به مبلغ 80 میلیارد ریال در شهرستان "گمیشان" اعتراف کرد.

سرهنگ دادگر با بیان اینکه تاکنون 12 نفر از مال باختگان شناسایی شدند، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد به افراد ناشناسی که با وعده های فریبنده قصد اخاذی از مردم را دارند اعتماد نکرده و در صورت مواجهه با اینگونه مجرمان مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز