مدیر کل کمیته امداد گلستان خبر داد:

کمک هزینه اجاره به ۱۲۶۰ مددجوی اجاره نشین/ هر مددجو حدود ۱.۵ میلیون تومان

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۲:۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۰۷۱۶۱۱
کمک هزینه اجاره به ۱۲۶۰ مددجوی اجاره نشین/ هر مددجو حدود ۱.۵ میلیون تومان
مدیر کل کمیته امداد گلستان از پرداخت کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن به ۱۵۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد در شش‌ماهه نخست سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ عیسی بابایی،مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: در شش‌ماهه نخست سال جاری ۱۵۰۰مددجوی تحت حمایت این نهاد از کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن بهره‌مند شدند.

بابایی افزود: پرداخت کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن برای مددجویان فاقد مسکن از برنامه‌های این نهاد در حمایت از خانواده‌های تحت حمایت است.

وی از پرداخت کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن به ۱۵۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد در شش‌ماهه نخست سال ۹۹ با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان از منابع و اعتبارات این نهاد خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان بیان کرد: از میزان مبلغ کمک‌هزینه پرداخت‌شده یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آن کمک‌هزینه اجاره مسکن بوده که به‌صورت کمک بلاعوض به ۱۲۶۰ مددجوی اجاره‌نشین شهری و سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در قالب وام قرض الحسنه ودیعه مسکن به تعداد ۲۴۰ مددجوی مستاجر مساعدت ‌شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۴۰۰ مددجوی کمیته امداد استان گلستان اجاره‌نشین هستند، گفت: رویکرد اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت، توانمندسازی آن‌ها در بخش‌های مختلف بوده و خدمات متعددی به‌منظور تحقق این هدف به آن‌ها ارائه می‌شود.

بابایی با اشاره به شرایط سخت خانوار‌های مستأجر برای تأمین هزینه‌ها و اجاره مسکن در سال جاری گفت: کمیته امداد به‌صورت بلاعوض و یا در قالب وام‌های قرض‌الحسنه به این خانوار‌ها کمک می‌کند که در این خصوص امیدواریم نیکوکاران همانند هرسال یاری گر این نهاد در تأمین هزینه‌های مسکن نیازمندان باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز