با حضور معاون آب و آبفای وزارت نیرو:

۷ پروژه آب و فاضلاب در گلستان کلنگ زنی شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۰:۴۸
کد خبر: ۱۰۷۶۹۱۳
۷ پروژه آب و فاضلاب در گلستان کلنگ زنی شد
آیین کلنگ زنی 7 پروژه آب و فاضلاب در گلستان با حضور معاون آب و آبفای وزارت نیرو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ بهزاد هرمزی در افتتاح  پروژه های صنعت آب استان در راستای پویش هر هفته الف- ب ایران در شهرستان های علی آباد کتول و آزادشهراظهار کرد؛ امروز در قالب پویش الف- ب  808 میلیارد تومان پروژه در صنعت آب و برق استان به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: با هدف ارتقای سطح بهداشت عمومی، حفظ محیط زیست و حفاظت از منابع محدود آب ، عملیات اجرایی 30کیلومتر خطوط انتقال آب شرب 9 روستای شهرستان آزادشهر ، اجرای 29.5کیلومتر شبکه توزیع آب شرب 12روستای شهرستان آزادشهر و رامیان ، احداث 2باب مخزن در دو روستای تورنگ تپه و حاجی بیک گرگان ، 3020فقره استاندارد سازی و نصب انشعاب 11 روستا ،حفر 3 حلقه چاه آب برای 5 روستا و عملیات حصار کشی مخزن روستای دنگلان گرگان به طول 140متر در این پویش کلنگ زده خواهد شد.

هرمزی در ادامه از آیین کلنگ زنی احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرستان آزادشهر را از دیگر پروژه ها برشمرد و اذعان داشت :  این پروژه به طول 650متر مکعب در ساعت در راستای جلوگیری از مشکلات در خطوط  شبکه فاضلاب و حفظ محیط زیست خواهد بود .

هرمزی در پایان گفت: در هفته اول آذر ماه و در پایان سال دو مورد پویش دیگر خواهیم داشت که در مجموع 75 میلیارد تومان پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

 

نظر شما