فرمانده انتظامی گلستان:

تورهای غیرمجاز خط قرمز پلیس است

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۸۲۰۶
تورهای غیرمجاز خط قرمز پلیس است
فرمانده انتظامی گلستان گفت: تورهای غیرمجاز خط قرمز پلیس است و حتماً و به جد با برگزارکنندگان آن برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سرهنگ محمدسعید فاضل دادگر فرماندهی انتظامی گلستان در دیدار با احمد تجری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان ظرفیت بسیار بالایی در گردشگری دارد که نیازمند توجه ویژه به این حوزه هستیم.

وی تصریح کرد: ایمنی، امنیت و خدمات سه اصلی است که نیروی انتظامی وظیفه دارد آن را برای مسافران و گردشگران تأمین کند.

فرماندهی انتظامی گلستان بیان کرد: تأسیسات غیرمجاز و فعالین که مجوز رسمی از اداره‌کل میراث‌فرهنگی ندارند که متأسفانه در این استان زیاد هستند در وهله نخست مستلزم برنامه‌ریزی و همکاری سایر دستگاه‌های متولی امر ساماندهی و برخورد قضایی با آن‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: به‌هیچ‌وجه مخالف برگزاری تورهای گردشگری و شادی مسافران و گردشگران نیستیم و مهم‌ترین اصل برای نیروی انتظامی رعایت موازین شرع و اسلام است که نباید نادیده گرفته شود.

سرهنگ فاضل دادگر تاکید کرد: تورهای غیرمجاز خط قرمز پلیس است و حتماً و به جد با برگزارکنندگان آن برخورد خواهیم کرد و آمادگی هرگونه همکاری با اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان در این زمینه وجود دارد.

وی گفت: شیوع ویروس کرونا از یک‌جهت و در شرایط فعلی فرصتی است که می‌توانیم سهل‌تر و با برنامه‌ریزی خوب و منسجم و با همکاری دستگاه‌های اجرای مرتبط نسبت به ساماندهی و جمع‌آوری تأسیسات گردشگری و تورهای گردشگری غیرمجاز اقدام کنیم.

فرماندهی انتظامی گلستان اضافه کرد: مطمئن باشید در موضوع برخورد با تأسیسات و تورهای گردشگری غیرمجاز دستگاه‌هایی که کم‌کاری نمایند و یا همکاری نکنند را حتماً معرفی خواهیم کرد.

وی بیان کرد: میراث فرهنگی و تاریخی، هویت و شناسنامه ماست و حتماً در برخورد با حفاران غیرمجاز و قاچاقچیان این حوزه با جدیت تمام برخورد خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز