با انتشار پیامی مشترک؛

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم (ص) را تبریک گفتند

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۰۹:۱۰:۳۷
کد خبر: ۱۰۷۹۷۳۷
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم (ص) را تبریک گفتند
آیت ا... سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و هادی حق‌ شناس استاندار گلستان در پیام مشترکی، سالروز میلاد با سعادت پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و فرا رسیدن هفته وحدت را به عموم مسلمانان تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ متن کامل این پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بشر امروز  در  زندگی مدرن مادی خویش، حلقه مفقوده ای به نام  معنویت و آرامش دارد و برای  یافتن آن  مسیری امن تر از دامان انبیاء و صالحان و خصوصاً حضرت ختمی مرتبت, رحمه للعالمین, حضرت محمد مصطفی صلی‌الله‌علیه‌ و آله‌و سلم  ندارد. پیامبری که جز محبت و اشاعه اخلاق و معرفت را سرلوحه دعوت خویش قرار نداد و خداوند تبارک و تعالی ایشان را اسوه و الگوی آدمی در تمام قرون و اعصار معرفی فرمود.

امروز در شرایطی که جهان از تنزل اخلاقی رنج می برد، عده ای نادان و فریب خورده در کشورهای اروپایی تلاش دارند با توهین و بی ادبی نسبت به مقدسات دینی، اقدامات ضعیف خود را در  زیر شعار فریبنده آزادی بیان بپوشانند و عجز خود را در مقابله با مشکلاتی که دامنگیرشان است، از نگاه افکار عمومی  دور کنند.

بی تردید این انسانهای ضعیف و نا آگاه ، ذره ای با انوار هدایت بخش پیامبر گرانقدر اسلام (ص) آشنایی ندارند تا دریابند هر آنچه انسان مدرن محتاج آن است، در سایه عنایت آن انسان کامل و ائمه هدی علیهم السلام تحقق می یابد و این انوار قدسی پیامبر خاتم(ص) است که می تواند موجب گسترش اخلاق, وحدت و موّدت در دنیا شود و  آدمی را از جهل و گمراهی دور کند و در عین حال همدلی و وحدت را برای همگان به ارمغان آورد.

گلستان، نگارستان و رنگین کمان اقوام ایران زمین است و همواره در سایه زعامت مقام معظم رهبری مدظله العالی و تعامل سازنده علمای تشیّع و تسنن، توانسته نمادی از وحدت اسلامی و همزیستی همراه با صلح و صفا در ایران و جهان باشد.

اینجانبان میلاد با سعادت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد صلی‌الله‌علیه‌ و آله‌و سلم و آغاز هفته وحدت را به تمامی مردم شریف گلستان تبریک عرض می کنیم و امیدواریم وحدت, همدلی و برادری موجود در استان بیش از پیش بتواند حفظ و تقویت شود و زمینه رشد و پیشرفت  این استان را فراهم آورد.

سیدکاظم نور مفیدی

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان

 

هادی حق شناس

استاندار گلستان

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز