استاندار گلستان:

تعهدات دستگاه های اجرایی جهت پیشگیری از ویلاسازی در مناطق جنگلی باید به آنان گوشزد شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۱:۴۷:۱۶
کد خبر: ۱۰۸۱۷۲۱
تعهدات دستگاه های اجرایی جهت پیشگیری از ویلاسازی در مناطق جنگلی باید به آنان گوشزد شود
استاندار گلستان گفت: بایستی اطلاعیه به اداراتی همچون جهاد کشاورزی، امور اراضی، محیط زیست و تمام دستگاه هایی که بنوعی متولی هستند، ارسال و در آن تعهدات دستگاه های اجرایی ذکر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس در جلسه پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز استان با حضور حجت الاسلام سید حسینی دادستان مرکز استان، معاون هماهنگی امور عمرانی و دیگر مدیران حوزه عمرانی، تصریح کرد: باید اطلاعیه ای با توجه به مسائل حقوقی تهیه شود و در گام اول به دهیاران، بخشداران ، فرمانداران و همچنین کسانی که اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز انجام داده اند ارائه شود.

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت حفظ و نگهداری منابع طبیعی و جنگل های استان اظهار کرد: تلاش ما پیشگیری از ویلاسازی در مناطق جنگلی استان و مقابله با متخلفان است تا اتفاقاتی در استان های هموار افتاده در گلستان تکرار نشود.

وی افزود: در گام بعد این اطلاعیه باید به اداراتی همچون جهاد کشاورزی، امور اراضی، محیط زیست و تمام دستگاه هایی که بنوعی متولی هستند، ارسال و در آن تعهدات دستگاه های اجرایی ذکر شود.

استاندار گلستان یادآور شد: هرجا ساخت و ساز غیر مجازی در حوزه ویلا سازی صورت گرفته نتیجه غفلت ها بوده اما در عین حال دلیلی برای قانون گریزی و تخلف نخواهد بود.

حق شناس یادآور شد: با هماهنگی دادستانی و دستگاه قضایی استان رسیدگی به پرونده های متخلفین حاضر در دادگاه ها تسریع خواهد شد و دستگاه های اجرایی نیز موظف هستند پرونده متخلفان را هرچه زودتر تعیین تکلیف نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز