با همت خیر گنبدی و بخشش شاکیان:

۱۳۰ محکوم جرائم مالی به جای زندان به خانه بازگشتند

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۳:۴۷:۰۳
کد خبر: ۱۰۸۱۸۵۴
۱۳۰ محکوم جرائم مالی به جای زندان به خانه بازگشتند
رئیس شورای حل اختلاف گلستان گفت: با پادرمیانی عضو خیر شورای حل اختلاف گنبد، از زندانی شدن 130 نفر از محکومین جرائم مالی غیرعمد جلوگیری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ احمد جعفری اظهار کرد: با پادرمیانی عضو خیر شورای حل اختلاف گنبد، از زندانی شدن 130 نفر از محکومین جرائم مالی غیرعمد جلوگیری شد.

جعفری افزود:  بخشی از بدهی این زندانیان که بیشترشان جرایم غیرعمد و دیون مالی و مسائل خانوادگی است را عضو خیر شورای حل اختلاف گنبد می‌پردازد و مابقی بدهی را نیز شاکیان بزرگوارانه بخشیدند.

جعفری افزود: در صورتی که شاکیان گذشت نمی کردند و این عضو خیر شورای حل اختلاف مداخله نمی کرد این 130 نفر که حکم جلب آنان نیز صادر شده بود باید به زندان می رفتند.

رئیس شورای حل اختلاف گلستان، گفت: ۷۰ درصد از افرادی که هفته وحدت امسال زمینه آزادی آنها فراهم شده از برادران اهل سنت منطقه هستند که به دلائل مختلف از جمله ناتوانی در پرداخت تعهدات مالی زندانی شدند.

جعفری افزود: این نیکوکار گنبدی از سال ۸۲ که ریاست شعبه ۱۱ صلح و سازش دادگستری این شهرستان را برعهده دارد، زمینه آزادی ۶ هزار و ۲۱۲ نفر دیگر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد که ۲۵ نفر آنها محکوم به قصاص بودند را نیز فراهم کرده است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز