رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان:

تکرار اهانت به پیامبر اسلام (ص) تلاش سیاسی برای توقف مسیر اسلام است

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۵:۴۸:۰۳
کد خبر: ۱۰۸۱۹۴۲
تکرار اهانت به پیامبر اسلام (ص) تلاش سیاسی برای توقف مسیر اسلام است
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: تکرار اهانت به پیامبر اسلام (ص) تلاش سیاسی برای توقف مسیر اسلام است و اهانت به رسول خدا (ص) حاکی از ضعف منطق، برهان و فقر فکری اسلام ستیزان در جهان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ قضات و کارکنان سازمان قضایی گلستان طی اقدامی نمادین در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص ) تصویر لوگو ی مجله شارلی ابد و رئیس جمهور فرانسه را به آتش کشیدند.

حجت الاسلام محمد اسماعیل زارعی کیاپی در این مراسم گفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبراعظم (ص) موجب تأسف و تأثر عمیق مسلمانان جهان و هر انسان آزاده و موحدی در جهان است.

وی گفت: تکرار اهانت به پیامبر اسلام برگرفته از قلم یک روزنامه نگار یا نویسنده، تلاش سیاسی برای توقف و انحراف مسیر اسلام است.

زارعی افزود: اهانت به اشرف مخلوقات عالم که قلب میلیون ها  مسلمان در سراسر دنیا را به درد آورده هیچ گاه از اسلام تقدس زدایی نخواهد کرد.

به عقیده زارعی اهانت به پیامبر اکرم (ص) بدترین نوع کینه توزی به جامعه اسلامی، سیره نبوی، فضائل و کرامات انسانی است.

رئیس سازمان استان گفت: این اهانت باعث تامل بیشتر آزادگان جهان نسبت به حقایق اسلام شده و بخش مهمی از جبهه مقاومت در کشورهای مختلف را فعال کرده است.

وی با بیان اینکه نام محمد و دین اسلام، جذاب‌ترین و پرآوازه‌ترین نام‌ در دنیاست، گفت: توهین به رسول خدا (ص) حاکی از ضعف منطق،  برهان و فقر فکری اسلام ستیزان در موج  گرایش به اسلام در جهان است.

زارعی گفت: مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی باید در هفته وحدت از اوج همبستگی و قدرت خود برای مقابله با دشمنان اسلام و اهانت کنندگان به پیامبر خاتم (ص) بهره بگیرند.

وی اظهار داشت: تلاش برای خشونت طلب جلوه دادن چهره اسلام و مسلمانان حاکی از شکست سیاست های  دنیای استکبار و تفکرات ضداسلامی در تقابل با مسلمانان است.

وی با تاکید بر واکنش صاحبان سخن و اهل قلم در اهانت به پیامبر اکرم (ص)  گفت: ایستادگی در برابر هر گونه بی احترامی به بزرگان دین مبین اسلام خصوصا وجود مقدس حضرت محمد (ص)  و جهت دهی مبارزه با کفر نباید مورد کم لطفی قرار بگیرد.

زارعی اظهار داشت: باید از زوایای مختلف این رفتار خبیثانه را تحلیل و افشاگری کرد تا ماهیت خصمانه و حقیرانه توهین کنندگان به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) مشخص شود.

به گفته وی واکنش رسانه های اسلامی و انعکاس انزجار آمیز ملت های مسلمان در محکومیت این اقدام زشت و بی ادبانه، کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.

زارعی گفت: دشمنان اسلام با چنین رفتارهایی به دنبال انحراف ذهن ملت های مسلمان و آزادگان جهان نسبت به سیاست شوم رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت به قدس شریف هستند.

وی با بیان اینکه خدشه دار کردن چهره نورانی پیامبر عظیم الشان اسلام محکوم به شکست است، گفت: برتری دین اسلام و تفکر الهی پیامبر اکرم (ص) در هدایت بشر هر روز نمایان تر شده و سران استکبار و کشورهای غربی را به رسوایی می کشاند.

وی با بیان اینکه به بهانه آزادی بیان نمی توانیم به رهبر یک دین جهانی توهین کنیم، گفت: اهانت غیر قابل قبول به پیامبر اعظم (ص) در حالی است که کوچک‌ترین اقدام در انکار هولوکاست از سوی دولت فرانسه با توقیف کتاب و حکم محکومیت به زندان و آزار و اذیت مولفان مواجه می‌شود.

به عقیده وی اینگونه حرکات و رفتارهای ضداخلاقی باعث اتحاد و یکپارچگی بیشتر جهان اسلام علیه تمامیت کفر، شرک و نفاق خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اسلام دین محبت به هم نوع  و بشریت است، گفت: غیرمسلمانان در کشورهای مسلمان از جمله ایران اسلامی آزادانه ترین زندگی را داشته و دین مبین اسلام هرگونه توهین به مقدسات دیگر ادیان آسمانی را حرام می‌داند.

این مقام قضایی تاکید کرد: مسلمانان و بزرگان جهان اسلام هرگز دشمنی‌های سران کشورهای غربی و اهانت به پیامبر اکرم (ص) را فراموش نخواهند کرد.

زارعی گفت: سران کشورهای غربی با بهره گیری از راهبردهای نابخشودنی رژیم غاصب صهیونیستی و دولت های استکباری بر ضد اسلام، ذره ای به دموکراسی و آزادی بیانی که از آن دم می زند پایبند نیستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز