رئیس اداره ورزش و جوانان شهر خان به بین :

کسب چندین مقام قهرمانی و نائب قهرمانی توسط ورزشکاران خان به ببینی

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۰۹:۲۶:۵۳
کد خبر: ۱۰۸۷۸۱۱
کسب چندین مقام قهرمانی و نائب قهرمانی توسط ورزشکاران خان به ببینی
رئیس اداره ورزش و جوانان شهر خان به بین گفت:ورزشکاران خان به ببینی در 6 ماهه نخست سال جاری موفق به کسب مقام قهرمانی، نائب قهرمانی و ۳ سطح اول تا سوم در سطح کشور و استان شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از آزاد شهر : حسین کوهساری در گفتگو با خبرنگار برنا اظهارداشت: ورزشکاران شهرخان به بین در ۶ ماهه نخست سال ۹۹ موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات والیبال ساحلی زیر۱۶ سال کشوری ، کسب مقام قهرمانی مسابقات والیبال ساحلی زیر۱۶ سال استانی ، کسب مقام نائب قهرمانی درمسابقات مجازی استانی و کسب مقام اول تا سوم در مسابقات تیراندازی اهداف پروازی (تراپ) در سطح شهرستان شدند.

وی در خلال مصاحبه با خبرنگار این رسانه خاطرنشان کرد: شهر خان به بین از سال ۱۳۵۳ دارای اداره ورزش بوده که طی این سالها افتخار داشته به بیش از ۲۵۰۰ ورزشکار خدمات ارائه و آنان را مورد  حمایت قرار دهد.

کوهساری در ادامه افزود : با توجه به وجود بیماری کرونا این اداره تنها در ۶ ماهه نخست سال جاری موفق به برگزاری ۱۶ مسابقه با رعایت کامل الزامات بهداشتی در سطح منطقه گردید.

وی همچنین یادآور شد : در حوزه خان به بین بیش از ۲۰ هیئت ورزشی در ۸ مکان روباز و مسقف و۳ سالن بدنسازی مشغول به فعالیت هستند.

 کوهساری درپایان خواستار تخصیص اعتبار برای تهیه و تدارک یک دستگاه مینی بوس و یک سالن چندمنظوره برای این حوزه ورزشی باتوجه به گستردگی منطقه و تعداد ورزشکاران شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز