رئیس هیئت ووشو استان گلستان:

ووشو کاران گالیکشی از توانمندان این رشته در استان هستند

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۲:۵۰:۱۵
کد خبر: ۱۰۸۸۶۳۱
ووشو کاران گالیکشی از توانمندان این رشته در استان هستند
رئیس هیئت ووشو استان گلستان گفت: ورزشکاران گالیکشی در رشته ووشو از توانمندان این ورزش در سطح استان هستند که آینده خوبی برای آنان متصور هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گالیکش :صدیقه جهانشاهی طی نشستی با رئیس ورزش و جوانان شهرستان گالیکش، اعضای هئیت ووشو استان و رئیس هیئت ووشو شهرستان گالیکش ضمن رعایت پروتکلهای بهداشتی به بررسی مشکلات این هیئت در این شهرستان اشاره کرد و مواردی از قبیل راه اندازی و قوت بخشی به هیئت ووشوی شهرستان ، همفکری جهت تعیین اعضا و تشکیل چارت سازمانی ،برنامه ریزی جهت فعالیت این هیئت در دوران کرونا ، برنامه ریزی فعالیتهای بیشتر این رشته در روستاهای این شهرستان و همفکری و برنامه ریزی جهت فعالیت و شرکت بانوان در رشته ووشو در سطح شهرستان گالیکش را عنوان نمود.

در ادامه ی این نشست جواد عجم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گالیکش به ارائه گزارشی از وضعیت ووشو در این شهرستان اشاره کرد و افزود: این رشته ورزشی در ۲ نقطه از شهرستان در حال فعالیت است که باتوجه به وجود بیماری کرونا در حال حاضر بالغ بر ۵۰ ورزشکار فعالیت دارند.

وی افزود : در حال راه اندازی یک کلاس آموزشی در روستای قلی تپه هستیم که بزودی افتتاح خواهد شد.

وی اظهارداشت : درسال ۹۸ تعداد ۶ نفراز ورزشکاران رزمی این شهرستان به اردوهای تیم ملی در رده های سنی پایه دعوت شده اند.

عجم درپایان گفت: باعنایت به فعالیت رشته های ورزش رزمی در شهرستان گالیکش یک تخته تُشک تاتامی برای رزمی کاران این رشته به شدت مورد نیاز است.

 

 

نظر شما