استاندار گلستان عنوان کرد:

مجموع اعتبارات جاری و تملک دارایی۹۷۳ میلیاردی استان در سالجاری

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۰:۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۰۸۹۰۴۴
مجموع اعتبارات جاری و تملک دارایی۹۷۳ میلیاردی استان در سالجاری
استاندار گلستان گفت: مجموع اعتبارات جاری و تملک دارایی استان در سالجاری 973 میلیارد تومان است که قریب به 50 درصد نسبت به بودجه 644 میلیارد تومانی سال قبل رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به وضعیت اعتبارات دولتی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی باید به سراغ سرمایه گذاران بروند چرا که مبنای تحرک در توسعه و پیشرفت پروژه های استان، حمایت از بخش خصوصی در قالب تسهیلات صندوق توسعه ملی است.

استاندار گلستان تصریح کرد: مجموع اعتبارات جاری و تملک دارایی استان در سالجاری 973 میلیارد تومان است که قریب به 50 درصد نسبت به بودجه 644 میلیارد تومانی سال قبل رشد داشته است.

وی افزود: این اعتبار می تواند در قالب یک یا دو طرح در زمینه های گردشگری ، آب و سدها، نیروگاه، گلخانه و ... به پروژه های استان تخصیص یابد و زمینه تسریع در رشد و پیشرفت استان را فراهم آورد.

استاندار گلستان گفت: طی 20 سال گذشته میزان بهره مندی استان از ظرفیت صندوق توسعه ملی کم بوده که باید با تلاش دستگاه های اجرایی افزایش یابد.

حق شناس یادآور شد: دستگاه های اجرایی باید سهم خود را از منابع ملی افزایش دهند و تنها به بودجه های استانی بسنده نکنند چرا که با این اعتبارات رشد و توسعه صورت نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: تلاش داریم علی رغم مشکلات مالی در سالجاری پرداخت حقوق کارکنان دولت بطور کامل انجام شود و از ظرفیت دیگر اعتبارات نیز میزان پرداختی ها را تا انتهای سال افزایش دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز