فرمانده سپاه نینوا گلستان:

سپاه پایِ کار مردم است/ اجرای ۱۲۲ پروژه محرومیت‌زدایی در روستاهای استان

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۲۸:۵۲
کد خبر: ۱۰۹۳۳۰۱
سپاه پایِ کار مردم است/ اجرای ۱۲۲ پروژه محرومیت‌زدایی در روستاهای استان
فرمانده سپاه نینوا گلستان از اجرای ۱۲۲ پروژه محرومیت‌زدایی در روستاهای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سردار علی ملک ‌شاهکوهی اظهار داشت: یکی از رسالت‌های اصلی سپاه، محرومیت‌زدایی است و ما هرجایی که مردم نیاز به کمک داشته باشند، پایِ کار آنان هستیم.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان گفت: پروژه‌های عمرانی این قرارگاه در 61  روستا در سه دهستان کمتر برخوردار شامل زرین گل در علی آبادکتول، مراوه تپه و دهستان کرند در شهرستان گنبدکاووس در حال اجراست.

فرمانده سپاه نینوای استان درباره زمینه‌های فعالیت این قرارگاه در مناطق کمتر برخوردار بیان داشت: اقدامات و پروژه‌هایی که در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی داریم در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، تعلیم و تربیت، معیشت و اشتغال، بهداشت وسلامت و زیرساختی و عمرانی برنامه ریزی می‌شود.

وی گفت: از سال 96 تا کنون در قالب این قرارگاه 122 پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر 12 میلیارد و 500 میلیون تومان در روستاهای مشمول این طرح اجرا شده است.

سردار ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: در هفته بسیج امسال نیز بخشی از پروژه‎‌های محرومیت‌زدایی در سایر نقاط استان از جمله ساخت خانه محروم، خانه عالم، غسالخانه، پروژه‌های آبرسانی و غیره به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی شکل گیری سپاه حفاظت از انقلاب اسلامی و همچنین خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: مردم هرجایی نیاز به کمک داشته باشند، سپاه و بسیج نوکری و خادمی این مردم را می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز