رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان گلستان تا ۵ آذر ۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۱۸:۵۳
کد خبر: ۱۰۹۳۶۶۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان گلستان تا ۵ آذر ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: طی 24 ساعت گذشته 177 بیمار سرپایی کرونا در استان به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کردند که 90 مورد آن مثبت بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: در حال حاضر، روند ابتلا به کووید ۱۹ در گلستان با افزایش مواجه شده است و شهرستان های گرگان، بندرترکمن، آق قلا وکلاله در وضعیت قرمز ، شهرستان رامیان در وضعیت زرد و سایر شهرستان ها در وضعیت هشدار یا نارنجی هستند.

وی افزود: از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون تعداد 27 هزار و 571 آزمایش کرونا در استان انجام شده که 11 هزار و 338 مورد جواب آزمایش ها مثبت اعلام شد.

فاضل بیان داشت: همچنین طی 24 ساعت گذشته 177 بیمار سرپایی کرونا در استان به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کردند که 90 مورد آن مثبت بود.

وی بیان داشت: در حال حاضر519 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری اند، که از این تعداد، 106بیمار در بخش مراقبت های ویژه و 63 بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل اند.

فاضل گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته13 فوتی براثر کرونا در استان ثبت شد.

وی تصریح کرد: از مردم استان می خواهیم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و برگزار نکردن مراسم های دسته جمعی، ضمن مراقبت از خود و خانواده شان، از کادر بهداشت و درمان نیز حمایت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز