رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر خبر داد:

برگزاری مسابقات مجازی "پرثوآ" قهرمانی استان در آزادشهر

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۳۰:۱۲
کد خبر: ۱۰۹۳۸۷۲
رئیس اداره ورزش و جوانان آزادشهر از برگزاری مسابقات پرثوآ(بانوان) که در ۴ رده سنی بصورت مجازی بمناسبت هفته بسیج برگزارمیگردد خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آزادشهر؛ امیرعلی مهیمنی اظهار داشت: بمناسبت هفته بسیج برگزاری مسابقات پرثوآ ویژه بانوان در ۴ رده سنی نونهالان،نوجوانان،جوانان و بزرگسالان بصورت انفرادی برگزار خواهد شد و ورزشکاران میتوانند فیلم حرکات ورزشی خود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال نمایند.

وی تاکید کرد: داوری مسابقات مجازی توسط داوران منتخب استانی صورت میگیرد و به نفرات اول تا سوم جوایزی اهداء خواهد شد. 

  وی خاطرنشان کرد : شهر آزادشهر دارای 2 هزار و ۸۹۱ ورزشکار سازمان یافته می باشد و در حال حاضر دارای ۲۴ هیئت فعال در بخش آقایان از جمله وزنه برداری،هندبال،والیبال نشسته و فوتبال،کونگ فوتوآ و اسکیت و ۱۴ هیئت فعال در بخش بانوان از جمله والیبال،فوتسال و هندبال میباشد که همه ساله از بین ورزشکاران این شهرستان بین ۱تا۲نفر به تیم ملی رشته های مختلف دعوت میشوند.

وی همچنین اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال ۹۹ ۳نفراز ورزشکاران این شهرستان با وجود بیماری کرونا موفق به کسب مدال قهرمانی در رشته تکواندو (تکنیک و پومسه) در مسابقات بین المللی تکواندو شدند.

مهیمنی همچنین افزود : از زمان شروع بیماری کرونا برای بالابردن آمادگی جسمانی همه روزه از ساعت ۷ صبح  در زمین چمن پارک شهر ازادشهر ورزش و نرمش همگانی برگزار میشود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر همچنین اظهارداشت : کانالی در فضای مجازی با همکاری اموربانوان فرمانداری این شهر ایجاد شده است که تمرینات ورزشی بصورت پله ای برای بانوان درآن آموزش داده میشود تا در شرایط فعلی فعالیت های ورزشی همچنان ادامه داشته باشد.

مهیمنی در پایان خاطرنشان کرد : خوشبختانه آزادشهر تمام شرایط و امکانات برگزاری مسابقات کشوری را دارد اما متاسفانه نبود خوابگاه ورزشی باعث شده تا نتوانیم میزبان مسابقات کشوری باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز