پوستر چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد رونمایی شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۹:۲۶
کد خبر: ۱۰۹۴۰۷۷
پوستر چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد رونمایی شد
آیین رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد با حضور استاندار گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد به همت کانون فرهنگی هنری مساجد استان گلستان برگزار می شود.

هادی حق شناس امروز پنج شنبه 6 آذر در آیین رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت وفات حضرت معصومه (س)، تصریح کرد: گلستان استانی غنی در سرمایه های فرهنگی، اجتماعی و منابع انسانی است و بزرگان زیادی از این استان در گذشته های دور و نزدیک به عرصه ملی معرفی شده اند.

وی افزود: بی تردید اثرگذاری یک دقیقه فیلم بیش از خواندن یک کتاب و ارزش مطالعه یک کتاب بیش از صدها ساعت سخنرانی است و در واقع هنر می تواند اثرگذاری مفاهیم را افزایش دهد.

استاندار گلستان گفت: اگرچه تکنولوژی در بستر زندگی اجتماعی افزایش یافته اما به همان اندازه از میزان آرامش کاسته شده است و فیلم با بیان مفاهیم عمیق انسانی می تواند جنبه آموزشی داشته باشد.

حق شناس یادآور شد: برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد در گلستان اقدامی ارزشمند است و موضوعات انتخاب شده تامل برانگیز و موثر در ارتقا کیفیت زندگی هستند و امیدواریم شاهد رشد آن در هر دوره باشیم.

لازم به ذکر است چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد به همت کانون فرهنگی هنری مساجد استان گلستان برگزار می شود و علاقه مندان می توانند آثار خود را در فاصله 6 آذر تا 25 بهمن به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند و اختتامیه نیز 18 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز