رئیس پلیس راهور گلستان خبرداد:

اعمال جریمه کرونایی برای یک هزار ۱۵۹ خودرو در گلستان

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۲:۰۴:۱۲
کد خبر: ۱۰۹۶۶۵۶
اعمال جریمه کرونایی برای یک هزار ۱۵۹ خودرو در گلستان
رئیس پلیس راهور گلستان گفت: یک هزار 159 خودرو به دلیل تخلف در اجرای محدودیت های کرونایی منع تردد خودرو در گلستان جریمه شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سرهنگ عباس مهاجر بسطامی در خصوص محدودیت ترددهای کرونایی  با تاکید بر اینکه تمام محدودیت ها بر اساس مصوبات ملی کرونا می باشد اظهار کرد: ورود و خروج خودروها به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع می باشد اما کسانی که پلاک وسیله نقلیه آنان غیربومی بوده اما در آن شهر سکونت دارند، می توانند با دریافت مدارک اسکان در سطح شهر تردد نمایند.

مهاجر بسطامی گفت: وسایل نقلیه با پلاک بومی شهرهای قرمز و نارنجی تنها در سطح شهر خود میتوانند عبور و مرور در حد ضرورت داشته باشند.

وی بیان داشت: مبلغ جریمه خودروها با پلاک غیر بومی در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهر های نارنجی 500 هزار تومان می باشد.

وی تصریح کرد: از ساعت 21 الی 4 صبح تردد برای همه شهروندان ممنوع می باشد و در صورت تخلف جریمه 200 هزار تومانی برای این مورد در نظر گرفته شده است که چنانچه فرد واجد شرایط جریمه نباشد می‌تواند به فرمانداری مراجعه کرده تا جریمه آن حذف شود.

وی ضمن اینکه از کاهش 40 درصدی تردد ها بعد از اعمال محدودیت ها خبر داد، گفت: تاکنون ۳۷۶ دستگاه خودرو در استان جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۲۲۳ دستگاه خودرو هم مبلغ یک میلیون تومان جریمه شده و برای هزار و ۵۶۰ دستگاه خودرو هم جریمه ۲۰۰ تومانی منع تردد از ساعت ۲۱ الی چهار صبح اعمال شده است.

مهاجر بسطامی ادامه داد: تمامی محدودیت ها برای کاهش تردد ها و بازگشت به شرایط عادی است بنابر این شهروندان تلاش کنند برای حفظ جان خود و اطرافیان این قوانین را رعایت کنند.

 

نظر شما