استاندار گلستان:

سررسید اولین قسط تسهیلات کرونایی باشگاه های ورزشی خرداد ۱۴۰۰ است

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۰۹۸۶۶۲
سررسید اولین قسط تسهیلات کرونایی باشگاه های ورزشی خرداد ۱۴۰۰ است
استاندار گلستان گفت: باشگاه های ورزشی که مبادرت به دریافت تسهیلات کرده بودند و قرارداد آنها تا انتهای 98 بود به انتهای 99 معوق شده و سررسید اولین قسط آنها ابتدای خرداد ماه سال 1400 خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس امروز شنبه 15 آذر در جلسه استانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان، اظهار کرد: از ابتدای آذر و آغاز طرح اجرای محدودیت ها میزان بستری های استان از 4.77 مورد ابتلا در 100 هزار نفر به 3.89 ابتلا رسیده و سیر ابتلا به کرونا در گلستان روند نزولی یافته است.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های کادر درمانی و همکاری مردم و کسبه تصریح کرد: دورهمی ها عامل اصلی گسترش ویروس کرونا در جامعه است و از تمامی مردم استان تقاضا داریم با پرهیز از دورهمی ها زمینه انقطاع شیوع کرونا را فراهم آورند.

وی افزود: تعداد 254 دفتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق در استان فعال هستند که همگی باید در سامانه سلامت ثبت نام کنند و در غیر این صورت با آنها برخورد قضایی خواهد شد.

استاندار گلستان گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی با هدف بیماریابی و کمک به خانواده های نیازمند با همکاری 292 تیم و 3 هزار نفر از پایگاه های بسیج و پایگاه های سلامت در تمامی شهرستان های استان آغاز شده و خوشبختانه موثر بوده است.

حق شناس خاطر نشان کرد: تردد تمام خودروهای غیربومی استان مشمول جریمه خواهد شد و پلاک های مختص هر شهرستان قرمز نیز اجازه تردد به سایر شهرستان ها را نخواهند داشت.

وی ادامه داد: به دلیل شرایط کرونا و مشکلات پیش آمده پیمانکاران مجاز هستند حق بیمه کارفرمایی در آذر ماه و دی ماه را استمهال کرده و در بهمن ماه پرداخت کنند.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: باشگاه های ورزشی که مبادرت به دریافت تسهیلات کرده بودند و قرارداد آنها تا انتهای 98 بود به انتهای 99 معوق شده و سررسید اولین قسط آنها ابتدای خرداد ماه سال 1400 خواهد بود.

همچنین در این جلسه مصوب شد با توجه به اینکه 9 شهرستان قرمز و 5 شهرستان دیگر نارنجی هستند آموزشی حضوری مدارس در هفته جاری نیز انجام نخواهد شد، همچنین با توجه به اینکه استان یکی از مراکز تولید مرغ و تخم مرغ در کشور است مقرر شد روند توزیع در استان به گونه ای باشد که در تمام شهرستان ها صورت گیرد و از ایجاد صف جلوگیری شود.

لازم به ذکر است در این جلسه استاندار گلستان از تمامی مردم خواست از دورهمی در شب یلدا شدیداً پرهیز کنند تا شاهد افزایش دوباره میزان ابتلا در استان نباشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز