رئیس شورای اسلامی شهر گرگان پیشنهاد داد:

پهنه بندی شهر برای انجام آزمایشات مکانیک خاک به صورت گسترده

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۹:۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۱۰۳۹۵۳
پهنه بندی شهر برای انجام آزمایشات مکانیک خاک به صورت گسترده
رئیس شورای اسلامی شهر گرگان پیشنهاد پهنه بندی شهر برای انجام آزمایشات مکانیک خاک به صورت گسترده را ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سید محمد مرتضوی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: در نشست با رئیس و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان در خصوص سلسله وظایفی که شورای شهر به سازمان نظام مهندسی واگذار کرده است و انتقادات شهروندان نسبت به طولانی شدن زمان انجام فرایند ها در این سازمان گفتگو و راه حل هایی ارائه شد.

وی با اشاره به آزمایشات مکانیک خاک در پرونده های ساخت و ساز بیان داشت: این آزمایشات زمان قابل توجهی را در فرایند ساخت و ساز تلف میکند اما میتوانیم برای تسهیل این فرایند شهر را پهنه بندی کرده و از نتایج گسترده این آزمایشات در پروژه ها استفاده کرد و بدون تلف کردن وقت خروجی خوبی را دریافت نمود.

وی تاکید کرد: برای این کار به کارشناسان مختلف احتیاج داریم تا با پهنه بندی شهر آزمایشات مکانیک خاک را به طور گسترده انجام دهند.

وی افزود: در پروژه های گردشگری شهرداری سهمیه مهندسین کمتر محاسبه شده که منجر به کاهش هزینه تمام شده پروژه های گردشگری شد.

مرتضوی یادآور شد: پیرو مخاطراتی که با توجه به عدم دقت در تهیه نقشه برای ساختمان ها به وجود آمده بود، در حال حاضر شاهد افزایش کنترل های فنی در تهیه نقشه و فرایندهای ساخت و ساز هستیم.

وی در پاسخ به خبرنگار برنا تاکید کرد: میزان کیفیت در کنترل کیفی بر ساختمان ها و انتظارات شهروندان از سازمان نظام مهندسی ساختمان بسیار فراتر از آن چیزی هست که در حال حاضر شاهد آن هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز