فرمانده سپاه نینوا :

ایثارگری پرستاران با الگوبرداری از حضرت زینب (س) است

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۴:۱۱
کد خبر: ۱۱۰۶۶۶۷
ایثارگری پرستاران با الگوبرداری از حضرت زینب (س) است
فرمانده سپاه نینوا در آیین تجلیل از پرستاران نمونه استان گلستان گفت :ایثارگری های حضرت زینب(س) بزرگترین نقطه عطف حیات پرخیر و برکت زندگی ایشان بوده و ایثارگری پرستاران با الگوبرداری از حضرت زینب (س) است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سردار علی ملک شاهکوهی در آیین تجلیل از پرستاران نمونه استان گلستان اظهار کرد: ایثارگری های حضرت زینب(س) بزرگترین نقطه عطف حیات پرخیر و برکت زندگی ایشان بوده و ایثارگری پرستاران با الگوبرداری از حضرت زینب (س) است.

وی اظهار داشت:ایشان هم فرزند شهید است ، هم خواهر سیدالشهدا (ع) است و هم مادر دو شهید است اما صبر و استقامتی دارد که قرن هاست ایشان را کوه صبر لقب داده اند.

سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی در ادامه گفت:حضرت زینب (س) در وقایع بعد از عصر عاشورا ، پرستار امام زمان خویش یعنی حضرت سجاد (ع) بود اینکه سالروز ولادت ایشان را روز پرستار نامگذاری کرده ایم یعنی کار پرستاری با صبر و استقامت زینب گونه همراه است .

فرمانده سپاه نینوا در پایان عنوان کرد:شما عزیزان امروز در شرایط سختی که بر دنیا حاکم است افتخار آفریده اید و همه ما معتقدیم کار شما پرستاران عزیز مصداق عینی خدمت به مردم شناخته می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز