استاندار گلستان:

پیشینه ورزش شمشیر بازی در گلستان قابل توجه است/فدراسیون توجه ویژه داشته باشد

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۶:۵۹
کد خبر: ۱۱۰۹۰۴۰
پیشینه ورزش شمشیر بازی در گلستان قابل توجه است/فدراسیون توجه ویژه داشته باشد
استاندار گلستان گفت: پیشینه ورزش شمشیر بازی در گلستان قابل توجه است و به همین دلیل از فدراسیون شمشیربازی می خواهیم توجه ویژه ای به گلستان داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس امروز پنج شنبه 4 دی در دیدار با فضل الله باقرزاده نائب رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فندراسیون شمشیربازی ضمن خوشامد گویی تصریح کرد: در گذشته گلستانی هایی در تیم ملی شمشیربازی از گلستان حضور داشته اند و یقیناً با توجه به استعدادهای موجود در استان تلاش می کنیم با تقویت امکانات این اتفاق مهم باز هم اتفاق بیفتد.

وی افزود: پیشینه ورزش شمشیر بازی در گلستان قابل توجه است و به همین دلیل از فدراسیون شمشیربازی می خواهیم توجه ویژه ای به گلستان داشته باشد.

استاندار گلستان گفت: اگرچه در سال آخر دولت تدبیر و امید هستیم اما با توجه به ریل گذاری های صورت گرفته زمینه خدمت به مردم فراهم است و نباید فرصت سوزی صورت گیرد.

همچنین در این دیدار نائب رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فندراسیون شمشیربازی اظهار کرد: ورزش شمشیربازی در کشور رشد کرده و در المپیک پیش رو 4 سهمیه را از آن خود کرده است.

باقرزاده با اشاره به پتانسیل های گلستان گفت: ورزش شمشیربازی بیش از 30 سال در این استان سابقه دارد و سالن شمشیربازی گنبدکاووس جز اولین سالن های این ورزش در سطح کشور بوده است.

لازم به ذکر است در این دیدار قاسمعلی برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان و علی اصغر منصوری رضی رئیس هیئت شمشیربازی استان نیز حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز