شهردار گرگان:

ساخت سریال با مشارکت شهرداری / ظرفیت های گردشگری گرگان معرفی میشود

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۱:۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۱۱۰۳۰۰
ساخت سریال با مشارکت شهرداری / ظرفیت های گردشگری گرگان معرفی میشود
شهردار گرگان گفت: شهرداری گرگان در صورتی از ساخت سریال حمایت مالی انجام میدهد که ظرفیت های گردشگری شهر نظیر بافت تاریخی، النگدره، بسکتبال و دیگر جاذبه های شهر معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ عبدالرضا دادبود در دویست وشصت وچهارمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان که با حضور مدیر کل صدا و سیمای گلستان برگزار شد ضمن تاکید بر اینکه رسانه و پرداختن به آن یکی از ارکان مهم توسعه شهری محسوب میشود اظهار کرد: در کارها و فعالیت های شهرداری رسانه نقش مهمی را میتواند ایفا کند که تا کنون نیز تفاهم نامه های همکاری با صدا و سیما گلستان داشته است.

وی افزود: تفکیک زباله از مبدا و مشارکت مردم ، موضوعات حوزه ترافیکی و دیگر موضوعات حوزه شهری نیاز به آموزش و فرهنگ سازی دارد که بخشی از آن در صدا و سیما تعریف میشود و ما آمادگی توسعه این بخش را داریم.

دادبود با اشاره به اینکه مشارکت شهرداری در ساخت فیلم و سریال تا کنون بسیار اندک بوده افزود: شهرداری آمادگی کمک برای ساخت فیلم و سریال در بعد گسترده تر را دارد.

وی افزود: طی بررسی های صورت گرفته سریال هایی که تاکنون با حمایت مالی سیمای مراکز سایر استان ها ساخته شده ابعاد گسترده ایی از شهر را به تصویر نکشیده و از فضاهای محدود استفاده شده است که کمک چندانی به اهداف مدیریت شهری و معرفی شهر نمیکند.

شهردار گرگان گفت: شهرداری در صورتی حمایت مالی انجام میدهد که مجموعه داستانی ساخته شود که اگر اسم گرگان برداشته شود امکان تصویربرداری و پیشبرد روال داستان در جای دیگر وجود نداشته باشد و در واقع نیازمند سریالی هستیم تا فضای شهری و ظرفیت های شهر گرگان نظیر بافت تاریخی، بسکتبال، جنگل ناهارخوران، النگدره و دیگر نقاط شهر در آن گنجانده و معرفی شود.

دادبود گفت: هزینه ساخت سریال از محل هزینه اعتبارات جاری پرداخت میشود اما چون اعتبارات جاری به مشکل برخورده است امیدواریم در سال 1400 ردیف مستقل برای این سریال در نظر گرفته شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز