مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبر داد:

برگزاری آیین رونمایی از پوستر نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در گلستان

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۷:۴۷
کد خبر: ۱۱۱۱۵۶۹
برگزاری آیین رونمایی از پوستر  نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در گلستان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: آیین رونمایی از پوستر و نشست خبری نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در گلستان برپا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ عادله کشمیری ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی و روز نهم دی، گفت: امیدوارم بصیرت دینی و بصیرت ولایی در وجود همه ما در سایه ی خداوند شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه علی رغم تصور عام که فرهنگ و ارشاد اسلامی صرفا در حوزه ی فرهنگی و هنری فعالیت دارد، گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی همچون تمام فعالیت های فرهنگی و هنری که قانون گذار بر عهده اش گذاشته، متولی آرامش روحی و نشاط معنوی آحاد جامعه است و در کنار معاونت های فرهنگی و هنری، دارای معاونت قرآن و عترت است که در طول سال فعالیت های شاخصی را انجام می دهیم.

وی با تاکید بر اینکه هرچه در حوزه قرآن کار شود شایسته است و قرآن اقیانوسی بی کران و  کتاب سعادت دنیا و آخرت ماست، درباره برخی از این فعالیت ها، گفت: در کنار برگزاری نوزدهمین دوره آزمون سراسری

قرآن و عترت، برپایی جشنواره ملی داستانک قرآن و عترت و نیز جشنواره ادبی شعر و داستانک نماز و نیایش، تنها گوشه ای از فعالیت های مرتبط با فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان است که این ایام در حال برگزاری آن هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تشریح اهداف برپایی آزمون، اظهار کرد:  نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت به صورت اینترنتی در هفته اول اسفند ماه در 3 گروه امتحانی و 14 رشته برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام از فردا 10 دی ماه آغاز می شود ،افزود: تمامی امور مربوط به ثبت نام از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.quranede.ir  انجام می شود و ثبت نام در تمامی رشته های آزمون برای همه داوطلبان بدون محدودیت سنی آزاد است.

کشمیری  درباره جوایز این رویداد قرآنی، گفت: به قید قرعه به 2500 نفر از قبول شدگان در سطح کشور جوایزی اهدا می شود، همچنین به افرادی که از 100 نمره موفق به کسب 75 نمره شوند، گواهی نامه قبولی تعلق می گیرد و کلیه کارکنان دستگاه های اجرایی که در این آزمون شرکت کنند مورد تقدیر قرار می گیرند.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان ضمن دعوت از محبان کلامی الهی به شرکت در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت، گفت: در سال گذشته 77 گلستانی در بین برگزیدگان جوایز قرار گرفتند.

یادآوری می شود در سال گذشته نزدیک به پنج هزار نفر از فعالان قرانی استان  گلستان در هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت شرکت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز