مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان :

۱۰۰۲ اثر به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی رسید

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۶:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۱۵۸۱
۱۰۰۲ اثر به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی رسید
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: با پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی، تعداد 1002 اثر برای حضور در بخش های مختلف این رویداد سینمایی ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ عادله کشمیری با اعلام پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد افزود: از آغاز اعلام فراخوان جشنواره فیلم کوتاه رضوی تا 20 آذر ماه مجموع 1002 اثر در بخش های مختلف در سایت جشنواره بارگذاری شد.

وی ادامه داد: مهلت ارسال اثر در فراخوان  30 آذر ماه اعلام شده بود که به دلیل شرایط اجتماعی ناشی از کرونا و به تبع دشواری های فیلمسازی در این وضعیت، به درخواست متقاضیان این مهلت تا 20 آذر ماه تمدید شد.

کشمیری افزود: با پایان مهلت ارسال آثار و جمع بندی آن ها طی چند روز گذشته، 357 فیلم داستانی، 151 فیلم مستند، 51 انیمیشن، 72 فیلم در بخش فیلم های نوجوانان و 329 فیلمنامه به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی ارسال شد که بعد از معرفی مشاوران انتخاب این آثار در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت و فیلم های منتخب توسط اعضا به رقابت جشنواره راه خواهند یافت.

وی درباره تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران نیز عنوان کرد: همچنین 11 فیلم نیز که با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام در حال تولید است، به صورت مستقیم به بخش رقابتی فیلم های داستانی جشنواره راه خواهد یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان درباره فیلم های موبایلی نیز توضیح داد: دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در 5 استان مازندران، قم، خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان نیز 31 فیلم موبایلی منتخب مردمی را برای حضور در جشنواره در اختیار دبیرخانه جشنواره قرار خواهند داد.

یادآوری می شود چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با محوریت سیره علمی و عملی امام رضا علیه السلام به همت و مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین‌المللی امام رضا علیه السلام و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اسفند 99 برگزار خواهد شد.‌

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز