رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید صیاد شیرازی گرگان خبر داد:

انجام بیش از ۲ هزار ۳۰۰ مورد آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی در بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۱۱۶۵۱۹
انجام بیش از ۲ هزار ۳۰۰ مورد آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی در بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان
رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید صیاد شیرازی گرگان درخصوص فعالیت مرکز آنژیوگرافی شهید عباسی این بیمارستان گفت: در چهار سال اخیر، بیش از ۱۶۹۰ مورد آنژیوگرافی و حدود ۶۳۷ مورد آنژیوپلاستی در این مرکز انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ علیرضا نوروزی اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی بهتر در حوزه سلامت و درمان به بیماران قلبی و عروقی و با استفاده از این دستگاه در بخش بیماران قلبی از آذر ماه ۹۵ لغایت آذر ۹۶، پانصد و بیست و نُه مورد آنژیوگرافی، ۱۲۶ مورد آنژیوپلاستی، در بخش بیماران مغزی ۱۱۰ مورد آنژیوگرافی و ۵۳ مورد آنژیوپلاستی، و در بخش پریفرال نیز ۱۱ مورد آنژیوگرافی و ۱۱ مورد آنژیوپلاستی صورت پذیرفت.

 وی خاطرنشان کرد: در سال دوم فعالیت نیز در بخش بیماران قلبی ۴۶۵ مورد آنژیوگرافی، ۸۴ مورد آنژیوپلاستی، در بخش بیماران مغزی ۱۳۷ مورد آنژیوگرافی و ۷۵ مورد آنژیوپلاستی، در بخش پریفرال ۳۲ مورد آنژیوگرافی و۳۲ مورد آنژیوپلاستی انجام شد.

وی تصریح کرد: ۹۸ مورد آنژیوگرافی، ۴۲ مورد آنژیوپلاستی، در بخش بیماران قلبی، ۶۷ مورد آنژیوگرافی و ۲۴ مورد آنژیوپلاستی بخش بیماران مغزی، در بخش پریفرال ۶۷ مورد آنژیوگرافی و ۶۷ مورد آنژیوپلاستی طی سال سوم فعالیت این دستگاه به هم استانی ها، ارائه شد.

رییس مرکز آموزشی درمانی شهید صیاد شیرازی گرگان گفت: در سال چهارم در بخش بیماران قلبی ۱۱۹ مورد آنژیوگرافی، ۶۷ مورد آنژیوپلاستی، در بخش بیماران مغز ۱۴ مورد آنژیوگرافی و ۱۰ مورد آنژیوپلاستی، در بخش پریفرال ۴۶ مورد آنژیوگرافی و۴۶ مورد آنژیوپلاستی انجام شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز