با حضور برخی مسئولان:

تندیس و سردیس فاخر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۴:۴۱:۳۵
کد خبر: ۱۱۱۷۸۰۸
ظهر امروز از تندیس و سردیس فاخر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در میدان بسیج شهر گرگان نصب شده بود رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ تندیس و سردیس فاخر شهید حاج قاسم سلیمانی ظهر شنبه 20 دی با حضور برخی مقامات استانی و شهرستانی رونمایی شد.

عبدالرضا دادبود شهردار گرگان در این آیین اظهار کرد: در ایام شهادت سردار سلیمانی کار‌های متنوعی انجام شد از جمله نصب سردیس شهید سلیمانی در جلوی ساختمان شهرداری گرگان، همچنین در سال گذشته ساختمان شهرداری گرگان به نام این سردار شهید نامگذاری شده است. وی افزود: امروز یک تندیس از شهید سلیمانی با ارتفاع ۷ متر رونمایی شد که در میدان بسیج جانمایی شده است.

دادبود ادامه داد: این کار‌ها در مقابل عظمت شهید سردار سلیمانی کوچک بوده و امیدواریم در آینده کار‌های بیشتری انجام دهیم.

سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان نیز در این آیین اظهار کرذ: شهرداری گرگان از سال گذشته تصاویر مزین به شهدای عزیز را در سطح شهر و مبادی ورودی و خروجی به نمایش گذاشته که این اقدام بسیار ارزشمند است و جای تشکر دارد.

وی با تشکر از برنامه های مجموعه شهرداری و شورای شهر گرگان در گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: یکی از راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نمایش تصاویر زیبای شهیدان است که شهرداری در این زمینه بسیار عالی عمل کرده است.

ملک شاهکوهی در ادامه گفت: خداوند متعال این اقداماتی که برای گرامیداشت سردار دلها و سایر مجاهدین راه انقلاب و اسلام در سطح شهر انجام شده است از ما قبول نماید.

 

نظر شما