رئیس کل دادگستری گلستان اعلام کرد:

کارخانه تعطیل پارسال ، امسال در مسیر صادرات

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۱:۴۶
کد خبر: ۱۱۲۰۰۰۷
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: کارخانه ای که تا پارسال تعطیل بود و امیدی به تولید نداشت این روزها با رونق تولید و افزایش خط های تولید ، برای صادرات خیز برداشته است .

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی هاشمیان اظهار کرد: کارخانه لبنیات مینودشت  پارسال پس از دو سال و نیم تعطیلی، با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری، دوباره به چرخه تولید برگشت  .

وی افزود : این کارخانه با 50 کارگر،  تولید را شروع کرد و امروز با افزایش خطوط تولید ، تعداد نیروی کار خود را به 120 نفر افزایش داده است .

وی ادامه داد: تعداد خطوط تولید این کارخانه امروز از 7 خط به 10 خط افزایش یافت و به این ترتیب بستر برای افزایش تولید و  صادرات محصولات این کارخانه فراهم شد.

هاشمیان در جلسه ای که برای رفع موانع و مشکلات این واحد تولیدی در محل کارخانه برگزار شد گفت: بر اساس اظهارات مسئولان این کارخانه برای صادرات محصولات خود یکسری مشکلات دارند که دادستان مینودشت را مکلف کردیم از امروز با همکاری فرمانداری و دستگاه های اجرایی این مشکل را نیز رفع و مسیر صادرات محصولات این کارخانه را هموار کنند .

 هاشمیان در ادامه بار دیگر از بانک ها خواست : از تملک واحدهای تولیدی به ازای بدهی خودداری کنند زیرا با تملک واحدهای تولیدی ، اول از همه بانک ضرر می کند و امکان وصول بدهی  از کارخانه تعطیل برای آنان سخت می شود .

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به  اعلام رئیس قوه قضاییه درباره ممنوعیت دریافت سودهای غیرقانونی از سوی بانک ها هم گفت: از این پس برای بانک هایی که بر خلاف دستورالعمل های با نک مرکزی سودهای نامتعارف دریافت می کنند پرونده تشکیل می شود.

وی بیان این که امسال شش واحد تولیدی تعطیل، با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان به تولید بازگشته اند گفت: در ستاد اقتصاد مقاومتی استان منتظر مراجعه تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی برای طرح مشکلاتشان نمی مانیم و با بازدید میدانی از شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی مشکلات را از نزدیک بررسی و برای رفع آن با کمک دستگاه های اجرایی تلاش می کنیم .

 

نظر شما